Shell Mysella S5 N 40 (209L)
search

Shell Mysella S5 N 40 (209L)

3 950,24 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin.
Ilość
na stanie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Mysella S5 N 40

Poprzednia nazwa: Shell Mysella XL

Dostępne opakowania: 20L, 209L

  • Wydłużona trwałość olejuDoskonała ochrona przed korozją i tworzeniem depozytów
  • Długotrwała eksploatacja, niskopopiołowy olej do stacjonarnych silników gazowychShell Mysella S5 N jest olejem o wysokiej wydajnosci do stosowania w nowoczesnych, 4-suwowych silnikach z zapłonem iskrowym, w których wymagane jest stosowanie olejów niskopopiołowych.Shell Mysella S5 N spełnia oczekiwania wynikajace z konstrukcji nowej generacji stacjonarnych silników gazowych, które spełniają wymagania dotyczące limitów emisji NOx oraz najnowszych systemów spalania „lean” i "clean".Shell Mysella S5 N została wyprodukowana, aby umożliwić znaczne wydłużenie okresów miedzy wymianami w silnikach zasilanych gazem naturalnym, gdy czas pracy oleju jest istotnym czynnikiem

Właściwości i korzyści

  • Wydłużona trwałość oleju - W porównaniu z poprzednią generacją olejów do silnikówgazowych Shell Mysella S5 N pozwala na przedłużenieczasu pracy oleju w układzie. Dzieje się tak dzięki wiekszejodporności na utlenianie i nitrowanie oraz ograniczonemuwzrostowi lepkości i tworzeniu szkodliwych kwasów,szczególnie w układach kogeneracyjnych (CHP). (Jeślistosowany jest biogaz i gaz śmietniskowy okreseksploatacji zależy od stopnia zanieczyszczenia gazu).
  • Ochrona silnika - Shell Mysella S5 N zapewnie istotne ograniczenietworzenia się osadów i utrzymuje w czystości tłoki wzaawansowanych konstrukcyjnie silnikach. Formulacja Shell Mysella S5 N zawiera niską ilość związkówpopiołowych i niską ilość fosforu wydłużając trwałośćzaworów i świec zapłonowych oraz zapewnie pełnąkompatybilność z katalizatorami.
  • Efektywność systemu - Shell Mysella S5 N zapobiega spalaniu stukowemu i dziękitemu umożliwia pracę przy pełnym obciążeniu z optymalnąwydajnością. Stabilna wartość lepkości minimalizuje stratyenergii spowodowane wzrostem lepkości. Shell Mysella S5N zapewnia znakomitą czystość wymienników ciepła,turbosprężarek i chłodnic pośrednich i dzięki temuumożliwia systemowi stabilną i sprawną pracę przez całyokres użytkowania.

Główne zastosowania

  • Do silników z zapłonem iskrowym zasilanych gazem naturalnym, gdzie olej narażony jest na duże obciążenia
  • Może być używana również w silnikach zasilanych biogazem i gazem śmieniskowym

Specyfikacje i dopuszczenia:

Olej Shell Mysella S5 N jest zalecany do silników gdzie wymagane jest stosowanie olejów niskopopiołowych.

Posiada aprobaty:

  • Cummins: QSV 81G/91G, OSK 60G
  • GE Jenbacher: Seria 2, 3, 4 Paliwo Klasy A and CAT. Seria6 (Wersja E&F) Paliwo Klasy A and CAT
  • Guascor: FGLD, SFGLD
  • MAN: 3271-2
  • MTU: MLT 5074, A001061/29E (Kategoria 1), Onsite Energia Serie 400 and 4000
  • MWM: TR 0199-99-2105
  • MDE: Wolnossące 28xx, 30 xx (D/M), Turbodoładowane 28xx 30xx (T/L/Z)
  • MAK: GCM 34
  • Rolls Royce: KG-1, KG-2, KG-3, KG-4, BV-G
  • Tedom: Silniki na gaz naturalny
  • Wartsila: 34SG, 32DF, 50DF, 25SG, 28SG, 175SG, 220SG
  • Waukesha: Cogen and 220 GL (gaz sieciowy)

Spełniają wymagania:Caterpillar: Stacjonarne Silniki Gazowe

Bezpieczeństwo, Higiena i Środowisko

Bezpieczeństwo pracy

Shell Mysella S5 N nie stwarza bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia w trakcie poprawnego jego użytkowania zgodnego z przeznaczeniem oraz z zachowaniem higieny osobistej i przemysłowej. Unikać kontaktu ze skórą. Używać rękawic ochronnych. W przypadku kontaktu ze skórą zmyć olej wodą z mydłem.

Ochrona środowiska

Nie wylewać zużytego oleju do ścieków, zbiorników wodnych, na ziemię. Usuwać zużyty olej z pomocą jednostek recyklingu.

Analiza oleju

W celu uzyskania optymalnych rezultatów zalecana jest regularna analiza oleju.

001811
4 Przedmioty

Opis

Nazwa produktu
Shell Mysella S5 N 40
Poprzednia nazwa produktu
Mysella XL40
Opakowanie
209 L
Zastosowanie
silniki gazowe
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
890
Normy
3
4
6
Caterpillar
Cumminggs QSV 81G/91G
GE Jenbacher typ silnika 2
Guascor. FGLD
MAN 3271- 2
MTU
MWM
Mack
OSK60
Perkins.
Rolls Royce
SFGLD
Temperatura zapłonu COC°C minimum
264
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
125.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
13.50
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.