• Brak
Shell Omala S2 GX 150 (209L)
search

Shell Omala S2 GX 150 (209L)

3 780,37 zł
Brutto
Ilość
Brak

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Omala S2 GX 150

Poprzednia nazwa produktu: Shell Omala 150

Shell Omala S2 G to wysokiej jakości olej przekładniowy z dodatkami EP, przeznaczony do użycia w wysokoobciążonych przekładniach przemysłowych. Doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń produktu Shell Omala S2 GX w połączeniu z odpowienio dobranym współczynnikiem tarcia oferuje doskonałą pracę i właściwości użytkowe przekładni.

Zastosowanie

  • Zamknięte przekładnie przemysłowe. Pakiet dodatków przeciwzużyciowych (EP) produktu Shell Omala S2 GX zawiera związki siarki i fosforu co przyczynia się do bezawaryjnej pracy zamkniętych przekładni przemysłowych.
  • Wysokoobciążone przekładnie. Shell Omala S2 GX posiada w składzie pełny pakiet dodatków EP co pozwala na użycie produktu w wysokoobciążonych przekładniach.
  • Inne aplikacje. Shell Omala S2 GX jest przeznaczona do użycia w rozbryzgowych układach smarowania łożysk i przekładni. Dla wysokoobciążonych przekładni ślimakowych zalecane są produkty z grupy Shell Omala S4 WE. Do przekładni hipoidalnych stosowanych w pojazdach muszą być stosowane produkty z grupy Shell Spirax.

Właściwości i korzyści

  • Wydłużone interwały wymiany – dłuższa eksploatacja Shell Omala S2 GX jest olejem posiadającym w swoim składzie specjalnie wyselekcjonowaną bazę mineralną odporną termicznie i chemicznie w całym okresie użytkowania. Shell Omala S2 GX może z powodzeniem pracować w temperaturze do 100 [0C] nie tworząc przy tym osadów i szlamów.
  • Doskonała ochrona przeciwzużyciowa i antykorozyjna - doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń produktu Shell Omala S2 GX redukują zużycie zębów oraz łożysk przekładni, komponentów z brązu i stali. Shell Omala S2 GX doskonale chroni przed korozją (brąz, stal) nawet w obecności wody i zanieczyszczeń stałych.
  • Sprawność systemów - Shell Omala S2 GX wykazuje bardzo dobre właściwości separacji wody. Woda z układu przekładniowego może być w prosty sposób usuwana za pomocą drenażu, co w znaczny sposób przedłuża okres eksploatacji oraz zapewnia utrzymanie filmu smarowego. Obecność wody w układzie przekładniowym znacznie przyśpiesza korozję powierzchni metalowych dlatego należy usuwać ją tak szybko jak to możliwe.

Specyfikacje i dopuszczenia

ISO 12925-1 typ CKD/CKC; DIN 51517 cz.3 CLP; AGMA EP 9005-F16; AIST (US Steel) 224; Fives Cincinati P-63, P-76, P-77, P-74, P-59, P-35, P-34, zatwierdzony przez Siemens AG dla przekładni Flender VG 100, 150, 220, 320, 460, 680)

000175

Opis

Nazwa produktu
Shell Omala S2 GX 150
Poprzednia nazwa produktu
Omala 150
Opakowanie
209 L
Zastosowanie
olej przekładniowy
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
897
Wskaźnik lepkości
98
Normy
AGMA EP 9005- F16 (ISO 150)
AIST (US Steel) 224 (ISO 150)
DIN 51517- Czesc 3 CLP (ISO 150)
Fives Cincinnati. P-77 (ISO 150)
ISO 12925-1 Typ CKC (ISO 150)
ISO 12925-1 Typ CKD (ISO 150)
Temperatura zapłonu COC°C minimum
240
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
150.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
14.80
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.