- Brak
Shell Omala S2 GX 150 (209L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Omala S2 GX 150
Poprzednia nazwa produktu: Shell Omala 150
Shell Omala S2 G to wysokiej jakości olej przekładniowy z dodatkami EP, przeznaczony do użycia w wysokoobciążonych przekładniach przemysłowych. Doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń produktu Shell Omala S2 GX w połączeniu z odpowienio dobranym współczynnikiem tarcia oferuje doskonałą pracę i właściwości użytkowe przekładni.
Zastosowanie
- Zamknięte przekładnie przemysłowe. Pakiet dodatków przeciwzużyciowych (EP) produktu Shell Omala S2 GX zawiera związki siarki i fosforu co przyczynia się do bezawaryjnej pracy zamkniętych przekładni przemysłowych.
- Wysokoobciążone przekładnie. Shell Omala S2 GX posiada w składzie pełny pakiet dodatków EP co pozwala na użycie produktu w wysokoobciążonych przekładniach.
- Inne aplikacje. Shell Omala S2 GX jest przeznaczona do użycia w rozbryzgowych układach smarowania łożysk i przekładni. Dla wysokoobciążonych przekładni ślimakowych zalecane są produkty z grupy Shell Omala S4 WE. Do przekładni hipoidalnych stosowanych w pojazdach muszą być stosowane produkty z grupy Shell Spirax.
Właściwości i korzyści
- Wydłużone interwały wymiany – dłuższa eksploatacja Shell Omala S2 GX jest olejem posiadającym w swoim składzie specjalnie wyselekcjonowaną bazę mineralną odporną termicznie i chemicznie w całym okresie użytkowania. Shell Omala S2 GX może z powodzeniem pracować w temperaturze do 100 [0C] nie tworząc przy tym osadów i szlamów.
- Doskonała ochrona przeciwzużyciowa i antykorozyjna - doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń produktu Shell Omala S2 GX redukują zużycie zębów oraz łożysk przekładni, komponentów z brązu i stali. Shell Omala S2 GX doskonale chroni przed korozją (brąz, stal) nawet w obecności wody i zanieczyszczeń stałych.
- Sprawność systemów - Shell Omala S2 GX wykazuje bardzo dobre właściwości separacji wody. Woda z układu przekładniowego może być w prosty sposób usuwana za pomocą drenażu, co w znaczny sposób przedłuża okres eksploatacji oraz zapewnia utrzymanie filmu smarowego. Obecność wody w układzie przekładniowym znacznie przyśpiesza korozję powierzchni metalowych dlatego należy usuwać ją tak szybko jak to możliwe.
Specyfikacje i dopuszczenia
ISO 12925-1 typ CKD/CKC; DIN 51517 cz.3 CLP; AGMA EP 9005-F16; AIST (US Steel) 224; Fives Cincinati P-63, P-76, P-77, P-74, P-59, P-35, P-34, zatwierdzony przez Siemens AG dla przekładni Flender VG 100, 150, 220, 320, 460, 680)
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Omala S2 GX 150
- Poprzednia nazwa produktu
- Omala 150
- Opakowanie
- 209 L
- Zastosowanie
- olej przekładniowy
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 897
- Wskaźnik lepkości
- 98
- Normy
- AGMA EP 9005- F16 (ISO 150)
AIST (US Steel) 224 (ISO 150)
DIN 51517- Czesc 3 CLP (ISO 150)
Fives Cincinnati. P-77 (ISO 150)
ISO 12925-1 Typ CKC (ISO 150)
ISO 12925-1 Typ CKD (ISO 150) - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 240
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 150.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 14.80