Shell Omala S2 GX 150 (20L)
search

Shell Omala S2 GX 150 (20L)

419,70 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin.
Ilość
na stanie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Omala S2 GX 150

Poprzednia nazwa produktu: Shell Omala 150

Shell Omala S2 G to wysokiej jakości olej przekładniowy z dodatkami EP, przeznaczony do użycia w wysokoobciążonych przekładniach przemysłowych. Doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń produktu Shell Omala S2 GX w połączeniu z odpowienio dobranym współczynnikiem tarcia oferuje doskonałą pracę i właściwości użytkowe przekładni.

Zastosowanie

  • Zamknięte przekładnie przemysłowe. Pakiet dodatków przeciwzużyciowych (EP) produktu Shell Omala S2 GX zawiera związki siarki i fosforu co przyczynia się do bezawaryjnej pracy zamkniętych przekładni przemysłowych.
  • Wysokoobciążone przekładnie. Shell Omala S2 GX posiada w składzie pełny pakiet dodatków EP co pozwala na użycie produktu w wysokoobciążonych przekładniach.
  • Inne aplikacje. Shell Omala S2 GX jest przeznaczona do użycia w rozbryzgowych układach smarowania łożysk i przekładni. Dla wysokoobciążonych przekładni ślimakowych zalecane są produkty z grupy Shell Omala S4 WE. Do przekładni hipoidalnych stosowanych w pojazdach muszą być stosowane produkty z grupy Shell Spirax.

Właściwości i korzyści

  • Wydłużone interwały wymiany – dłuższa eksploatacja Shell Omala S2 GX jest olejem posiadającym w swoim składzie specjalnie wyselekcjonowaną bazę mineralną odporną termicznie i chemicznie w całym okresie użytkowania. Shell Omala S2 GX może z powodzeniem pracować w temperaturze do 100 [0C] nie tworząc przy tym osadów i szlamów.
  • Doskonała ochrona przeciwzużyciowa i antykorozyjna - doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń produktu Shell Omala S2 GX redukują zużycie zębów oraz łożysk przekładni, komponentów z brązu i stali. Shell Omala S2 GX doskonale chroni przed korozją (brąz, stal) nawet w obecności wody i zanieczyszczeń stałych.
  • Sprawność systemów - Shell Omala S2 GX wykazuje bardzo dobre właściwości separacji wody. Woda z układu przekładniowego może być w prosty sposób usuwana za pomocą drenażu, co w znaczny sposób przedłuża okres eksploatacji oraz zapewnia utrzymanie filmu smarowego. Obecność wody w układzie przekładniowym znacznie przyśpiesza korozję powierzchni metalowych dlatego należy usuwać ją tak szybko jak to możliwe.

Specyfikacje i dopuszczenia

ISO 12925-1 typ CKD/CKC; DIN 51517 cz.3 CLP; AGMA EP 9005-F16; AIST (US Steel) 224; Fives Cincinati P-63, P-76, P-77, P-74, P-59, P-35, P-34, zatwierdzony przez Siemens AG dla przekładni Flender VG 100, 150, 220, 320, 460, 680)

000226
10 Przedmioty

Opis

Nazwa produktu
Shell Omala S2 GX 150
Poprzednia nazwa produktu
Omala 150
Opakowanie
20 L
Zastosowanie
olej przekładniowy
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
897
Wskaźnik lepkości
98
Normy
AGMA EP 9005- F16 (ISO 150)
AIST (US Steel) 224 (ISO 150)
DIN 51517- Czesc 3 CLP (ISO 150)
Fives Cincinnati. P-77 (ISO 150)
ISO 12925-1 Typ CKC (ISO 150)
ISO 12925-1 Typ CKD (ISO 150)
Temperatura zapłonu COC°C minimum
240
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
150.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
14.80
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.