- Brak
Shell Turbo T 68 (20L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Turbo T 68
Oleje turbinowe odporne na utlenianie i temperaturę, do turbin parowych, wodnych, gazowych i turbosprężarek. Shell Turbo T 68 to doskonałej jakości olej turbinowy. Produkt oferuje większą wydajność i spełnianie wymagań stawianych przez najnowocześniejsze systemy turbin parowych i nisko obciążone turbiny gazowe, które nie wymagają dodatkowej ochrony przeciwzużyciowej dla skrzyni biegów. Seria olejów Shell Turbo T zawiera wysokiej jakości hydrorafinowane oleje bazowe i bezcynkowe dodatki zapewniające doskonałą stabilność oksydacyjna, ochronę przed rdzą i korozją, niskie pienienie i doskonałą deemulgacje.
Wybrane zalety i możliwe korzyści
- Wysoka odporność na utlenianie.
- Wysoka odporność na pienienie i szybkie uwalnianie powietrza.
- Znakomite zdolności oddzielania wody.
- Optymalne zabezpieczenie przed korozją i rdzewieniem.
- Olej jest odporny na reakcje z amoniakiem.
Zastosowania
- Przemysłowe turbiny parowe i nisko obciążone turbiny gazowe nie wymagające stosowania olejów z dodatkami przeciwzużyciowymi.
- Smarowanie turbin hydroelektrycznych.
- Inne zastosowania wymagające wykorzystania olejów o dobrych właściwościach antykorozyjnych i wysokiej odporności na utlenianie.
- Odśrodkowe i osiowe, dynamiczne turbosprężarki i pompy, w których polecane jest stosowanie olejów typu R&O lub olejów turbinowych.
Specyfikacje i dopuszczenia
DIN 51 515 cz. 1 i 2; ISO 8068; Siemens TLV 9013 04,Siemens TLV 9013 05; Alstom HTGD 90-117; MAN Turbo SP 079984 D0000 E99; Cincinnati P38, Turbo P-32,P-55, Turbo T-46, P-54, Turbo T-68; General Electric GEK 28143B - typ I (ISO VG 32), GEK 28143b - typ II (ISO VG46), 46506E, SIEMENS 21T0591& PD-55125Z3, SOLARES 9-224 W klasa II; GEC Alstom NBA P50001; JISK-2213 typ 2; BS 489-1999; ASTM D 4304 typ I; SkodaTp 0010P/97 w silnikach parowych.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Turbo T 68
- Opakowanie
- 20 L
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 871
- Normy
- Alstom HTGD 90-117
Cincinnati P38
DIN 51 515 cz. 1 i 2
GEK 28143b - typ II
General Electric GEK 28143B - typ I (ISO VG 32)
ISO 8068
MAN Turbo SP 079984 D0000 E99
P-54
P-55
Siemens TLV 9013 04
Siemens TLV 9013 05
Turbo P-32
Turbo T-46
Turbo T-68 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 240
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 68.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 8.95