- Brak
Shell Spirax S4 TXM 10W-30 (55L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Spirax S4 TXM (dawny Shell Donax TD 10W-30)
Shell Spirax S4 TXM jest olejem typu UTTO “universal tractor transmission oil” zaprojektowany do użycia w układach przekładniowych i hydraulicznych, przeznaczony do mokrych hamulców oraz innych pomocniczych układów stosowanych w pojazdach drogowych i rolniczych. Spirax S4 TXM jest polecany przez największych producentów maszyn rolniczych i drogowych, z przeznaczeniem do użycia w nowoczesnych maszynach.
Zastosowanie
- Systemy przekładniowe w maszynach rolniczych. Spirax S4 TXM posiada właściwości odpowiadające wymaganiom głównych producentów maszym rolniczych i drogowych oraz podzespołów mechanicznych tj. John Deere, Massey Ferguson, CNH oraz ZF.
- Systemy hydrauliczne. Spirax S4 TXM idealnie nadaje się do użycia w systemach hydraulicznych montowanych w pojazdach rolniczych oraz urządzeniach pomocniczych. Formulacja oleju Spirax S4 TXM posiada zaawansowanych pakiet dodatków uszlachetniających oraz wysokiej jakości bazę olejową co daje bardzo dobrą płynność w niskich temperaturach oraz doskonałą ochronę przeciwzużyciową.
- Układy transmisji z „mokrymi hamulcami”. Specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające w oleju Spirax S4 TXM - tzw. modyfikatory tarcia - zapewniają optymalne właściwości gwarantujące doskonałą pracę układów z mokrymi hamulcami (cicha praca układu) w pojazdach drogowych oraz rolniczych.
Uwaga: produkt nie może być używany jako olej silnikowy
Specyfikacje i dopuszczenia
API GL-4; Case New Holland MAT-3525; John Deere JDM-J20C; Massey-Ferguson M1145; Volvo WB 101, Transmission Oil 97303:015; ZF TE-ML 03E, 05F, 06D, 06K, 06M, 06N, 06R, 17E, 21F; wybrane maszyny Komatsu; Dana-Spicer; Allison C-4; Ford M2C-134 A-D; FNHA-2-C.201.00; Case MS 1207, MS 1209 i MS 1210; Caterpillar TO-2. Może być używany gdy wymagana jest klasa SAE J 306 85W.
Zalecenia
Spirax S4 TXM jest zalecany do użycia w urządzeniach CASE wymagających dopuszczeń MS 1207, 1209 i 1210 gdzie wymagana jest norma SAE J 306 85W
Właściwości i korzyści
- Zaawansowana ochrona. Doskonałe właściwości antyoksydacyjne, przeciwzużyciowe, antykorozyjne, przeciwpienne oraz odporność na ścinanie uzyskane przez odpowiednio dobrany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala na wydłużenie okresów wymiany co zmniejsza koszty eksploatacji.
- Komfort użytkowania. Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach produktu Spirax S4 TXM powoduje doskonałą pracę w szerokim zakresie temperatur, łatwy rozruch w ujemnych temperaturach układów hydraulicznych i przekładniowych. Związaki modyfikujące tarcie wchodzące w skład pakietu dodatków produktu Spirax S4 TXM bezgłośną i płynną pracę układów z mokrymi hamulcami.
- OEM Spirax S4 TXM był testowany i uzyskał aprobaty wielu światowych producentów urządzeń.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Spirax S4 TXM
10W-30 - Poprzednia nazwa produktu
- Donax TD 10W30
- Opakowanie
- 55 L
- Zastosowanie
- olej przekładniowy
- Klasa lepkości SAE
- 10W-30
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 882
- Wskaźnik lepkości
- 138
- Specyfikacja
- API GL-4
- Normy
- 05F
06D
06K
06M
17E
21F
201.00
Case New Holland MAT-3525
Caterpillar TO-2
FNHA-2-D
GM Allison C-4
JDM-J20C
Komatsu - zalecane do stosow
M2C-134 A-D
M1145
Massey-Ferguson M1143
Transmission Oil 97303.015
Volvo WB 101
ZF TE-ML-03E - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 220
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 60.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 9.40