• Brak
Shell Spirax S4 TXM 10W-30 (55L)
search

Shell Spirax S4 TXM 10W-30 (55L)

1 207,02 zł
Brutto
Ilość
Brak

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Spirax S4 TXM (dawny Shell Donax TD 10W-30)

Shell Spirax S4 TXM jest olejem typu UTTO “universal tractor transmission oil” zaprojektowany do użycia w układach przekładniowych i hydraulicznych, przeznaczony do mokrych hamulców oraz innych pomocniczych układów stosowanych w pojazdach drogowych i rolniczych. Spirax S4 TXM jest polecany przez największych producentów maszyn rolniczych i drogowych, z przeznaczeniem do użycia w nowoczesnych maszynach.

Zastosowanie

  • Systemy przekładniowe w maszynach rolniczych. Spirax S4 TXM posiada właściwości odpowiadające wymaganiom głównych producentów maszym rolniczych i drogowych oraz podzespołów mechanicznych tj. John Deere, Massey Ferguson, CNH oraz ZF.
  • Systemy hydrauliczne. Spirax S4 TXM idealnie nadaje się do użycia w systemach hydraulicznych montowanych w pojazdach rolniczych oraz urządzeniach pomocniczych. Formulacja oleju Spirax S4 TXM posiada zaawansowanych pakiet dodatków uszlachetniających oraz wysokiej jakości bazę olejową co daje bardzo dobrą płynność w niskich temperaturach oraz doskonałą ochronę przeciwzużyciową.
  • Układy transmisji z „mokrymi hamulcami”. Specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające w oleju Spirax S4 TXM - tzw. modyfikatory tarcia - zapewniają optymalne właściwości gwarantujące doskonałą pracę układów z mokrymi hamulcami (cicha praca układu) w pojazdach drogowych oraz rolniczych.

Uwaga: produkt nie może być używany jako olej silnikowy

Specyfikacje i dopuszczenia

API GL-4; Case New Holland MAT-3525; John Deere JDM-J20C; Massey-Ferguson M1145; Volvo WB 101, Transmission Oil 97303:015; ZF TE-ML 03E, 05F, 06D, 06K, 06M, 06N, 06R, 17E, 21F; wybrane maszyny Komatsu; Dana-Spicer; Allison C-4; Ford M2C-134 A-D; FNHA-2-C.201.00; Case MS 1207, MS 1209 i MS 1210; Caterpillar TO-2. Może być używany gdy wymagana jest klasa SAE J 306 85W.

Zalecenia

Spirax S4 TXM jest zalecany do użycia w urządzeniach CASE wymagających dopuszczeń MS 1207, 1209 i 1210 gdzie wymagana jest norma SAE J 306 85W

Właściwości i korzyści

  • Zaawansowana ochrona. Doskonałe właściwości antyoksydacyjne, przeciwzużyciowe, antykorozyjne, przeciwpienne oraz odporność na ścinanie uzyskane przez odpowiednio dobrany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala na wydłużenie okresów wymiany co zmniejsza koszty eksploatacji.
  • Komfort użytkowania. Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach produktu Spirax S4 TXM powoduje doskonałą pracę w szerokim zakresie temperatur, łatwy rozruch w ujemnych temperaturach układów hydraulicznych i przekładniowych. Związaki modyfikujące tarcie wchodzące w skład pakietu dodatków produktu Spirax S4 TXM bezgłośną i płynną pracę układów z mokrymi hamulcami.
  • OEM Spirax S4 TXM był testowany i uzyskał aprobaty wielu światowych producentów urządzeń.


004975

Opis

Nazwa produktu
Shell Spirax S4 TXM
10W-30
Poprzednia nazwa produktu
Donax TD 10W30
Opakowanie
55 L
Zastosowanie
olej przekładniowy
Klasa lepkości SAE
10W-30
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
882
Wskaźnik lepkości
138
Specyfikacja
API GL-4
Normy
05F
06D
06K
06M
17E
21F
201.00
Case New Holland MAT-3525
Caterpillar TO-2
FNHA-2-D
GM Allison C-4
JDM-J20C
Komatsu - zalecane do stosow
M2C-134 A-D
M1145
Massey-Ferguson M1143
Transmission Oil 97303.015
Volvo WB 101
ZF TE-ML-03E
Temperatura zapłonu COC°C minimum
220
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
60.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
9.40
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.