Shell Gadus S2 V220 2 (18KG)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Gadus S2 V220 2
Poprzednia nazwa produktu: Shell Alvania EP (LF) 2, Shell Retinax EP 2
Shell Gadus S2 V220 to wysokiej jakości, wielozadaniowy smar posiadający bazę mineralną o wysokim wskaźniku lepkości oraz zagęszczacz litowy. Zawiera dodatki przeciwzużyciowe oraz inne dodatki zapewniające szeroki zakres zastosowań. Shell Gadus S2 V220 są przeznaczone do uniwersalnego smarowania łożysk tłocznych i ślizgowych oraz połączeń przegubowych i powierzchni ślizgowych, które można znaleźć w wielu zastosowaniach przemysłowych i transportowych.
Zastosowanie
Shell Gadus S2 V220 2 jest przeznaczony do:
- Wysokoobciążonych łożysk i ogólnych zastosowań przemysłowych.
- Łożysk tocznych i ślizgowych pracujących pod dużym/szokowym obciążeniem, w wysokich temperaturach i w obecności wody.
- Pracy w zakresie temperatur -20 - 100 [°C] dla łożysk pracujących z 75% prędkości maksymalnej, a okresowo do 120 [°C].
Właściwości
- Znakomite właściwości przenoszenia obciążeń. Shell Gadus S2 V220 zawiera specjalnie dobrane dodatki przeciwzużyciowe utrzymujące film smarny nawet w warunkach wysokich lub szokowych obciążeń.
- Ulepszona stabilność mechaniczna. Smary nie zmieniają swojej konsystencji nawet w przypadku wibracji. Zapewnia to utrzymanie doskonałych własności smarnych i zapobiega wyciekaniu smaru z łożysk.
- Dobra odporność na wymywanie wodą Shell Gadus S2 V220 są odporne na wymywanie wodą.
- Odporność na utlenianie. Specjalnie dobrane frakcje bazy olejowej mają doskonałą odporność na utlenianie. Ich konsystencja nie ulega zmianie podczas magazynowania i są one w stanie pracować w wysokich temperaturach bez twardnienia i tworzenia osadów.
- Odporność na korozję. Shell Gadus V220 wykazują powinowactwo do powierzchni metalowych i dzięki temu chronią powierzchnie łożysk przed korozją, nawet gdy smar jest zanieczyszczony wodą.
Zakres temperatur pracy
-20 /120 [°C]
Częstotliwość wymiany
Dla łożysk pracujących blisko maksymalnie zalecanych temperatur częstotliwość przesmarowywań powinna być kontrolowana.
Porady
Smar nie może się stykać z gumowymi elementami hamulców hydraulicznych.