Poprzednia nazwa produktu: Shell Helix Diesel Ultra 5W-40
Shell Helix Diesel Ultra to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy -
jego formulacja zawiera zaawansowany technologicznie pakiet dodatków
uszlachetniających wraz z nowoczenymi substancjami detergentowymi „aktywna
czystość”. Doskonałe właściwości użytkowe oleju Shell Helix Diesel Ultra
pozwalają uzyskiwać doskonałe osiągi przez cały czas użytkowania, aż do
następnej wymiany. Shell Helix Diesel Ultra oferuje znaczną redukcję poziomu
hałasu silnika.
Zastosowanie
Turbo-doładowane jednostki Diesla z układem
bezpośredniego wtrysku oraz chłodnicą dolotu
powietrza i systemem recyrkulacji „blow-by” bez filtra cząstek stałych
DPF.
Spełnione wymagania i posiadane
aprobaty
ACEA A3/B3, A3/B4, MB 229.5; MB 226.5; VW 505.00, Renault RN 0710,
spełnia Fiat 9.55535-Z2
Właściwości i korzyści
Czystość i redukcja hałasu - efktywe usuwanie osadów, szlamów i laków z
wnętrza silnika oraz znaczna redukcja poziomu hałasu silnika.
Doskonała ochrona oraz długie okresy między wymianami - maksymalna ochrona
silnika we wszystkich typach jazdy, włączając warunki miejskie
(częsty stop, start) oraz podczas ekstremalnego obciążenia jednostki
(wysokie obroty).
Polepszona ekonomiczność jazdy - niska lepkość oleju, szybki przepływ oraz
niskie tarcie znacznie zmniejsza zużycie paliwa.
Niskie żużycie oleju - znaczne zmniejszenie odparowalności oleju zmniejsza
jego konsumpcję w trakcie użytkowania.
Doskonałe zabezpieczenie silników turbodoładowanych.
Bardzo niska zawartość związków chloru znacznie zmniejsza zanieczyszczenie
środowiska.
Wysoka odporność na ścinanie - wartość lepkości oleju pozostaje na zadanym
poziomie przez cały okres użytkowania.
001590
14 Przedmioty
Opis
Nazwa produktu
Shell Helix Ultra Diesel 5W-40
Poprzednia nazwa produktu
Shell Helix Diesel Ultra 5W-40
Opakowanie
4 L
Zastosowanie
olej silnikowy
Klasa lepkości SAE
5W-40
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
840
Wskaźnik lepkości
168
Specyfikacja
ACEA A3/B3
API CF
Normy
A3/B4
BMW LL-01
MB 226.5
MB 229.5
Renault RN 0710
VW 505.00
spełnia Fiat 9.55535-Z2
Temperatura zapłonu COC°C minimum
242
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
79.10
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
13.10
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Czy jesteś pewien, że chcesz zgłosić ten komentarz?
Zgłoszenie wysłane
Twój komentarz został wysłany i będzie widoczny po zatwierdzeniu przez moderatora.
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twój komentarz został dodany i będzie widoczny jak tylko zatwierdzi go moderator.