- Brak
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (1L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 55L, 209L
W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochrone filtrów czastek stałych zapewniajac wysoka wydajnosc silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujacych silnika zapewniajac oszczednosc paliwa.
Spełnione wymagania i posiadane aprobaty
ACEA C2/C3·API SN·VW 504.00/507.00·MB 229.52, 229.51, 229.31·Fiat 9.55535-DS1·Porsche C30
Zastosowanie
- Shell Helix Ultra ECT C2/C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniacy katalizatory samochodówbenzynowych i filtry czastek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów,które moga powodowac blokowanie układu wydechowego i zmniejszac wydajnosc silnika.
- Shell Helix Ultra ECT C2/C3 moze byc stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla,równiez tych wyposazonych w filtr czastek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Zalety
- Maksymalna czystość silnika - Aktywnie i nieustannie usuwa z silnika wszelkie tworzące się brudy i osady
- Nadzwyczajne zabezpieczenie części przed zużyciem i zwiększenie trwałości silnika - We wszystkich warunkach jazdy, włączając częste zatrzymywanie się i ponowne ruszanie w warunkach jazdy po mieście jak również przy maksymalnych obrotach, we wszystkich typach silników. Silniki są trwalsze niż w przypadku konwencjonalnych olejów.
- Podwyższona ekonomia zużycia paliwa i łatwiejsze uruchamianie zimnego silnika - Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski współczynnik tarcia efektywnie wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika.
- Niskie zużycie oleju - Wykorzystanie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych obniża lotność oleju i co za tym idzie zużycie oleju. Konieczność dolewek jest przez to zredukowana.
- Ekstremalnie niska zawartość chloru - Mniejsze zagrożenie dla środowiska.- Doskonałe zabezpieczenie filtrów DPF
Własciwosci i korzysci
Oleje niskopopiołowe w najbardziej zaawansowanej technologii Shell zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin. Ochrona układu wydechowego pojazdu, poprzez utrzymywanie w czystosci filtra czastek stałych w silnikach Diesla.
- Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell. Pomaga chronic wysokowydajne silniki przed osadami obnizajacymi ich moc i wydajnosc
- Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamami. Zaden inny olej silnikowy nie zapewni silnikowi czystosci w stopniu tak zblizonym do fabrycznej (1).
- Znakomite zabezpieczenie przed zuzyciem. Do 4x lepsze niz wymagane przez specyfikacje API SN (2). Do 50% lepsze niz wymagane przez norme ACEA C2/C3 (3)
- Zawiera specjalne antyoksydanty. Zapewnia doskonała ochrone przed utlenianiem przez cały okres uzytkowania oleju.
- Niska lepkosc i małe tarcieAz do 2.6 % wieksza oszczednosc paliwa (4).
- Doskonała czystosc tłoków. Do 45% czysciejsze niz wymagane przez specyfikacje ACEA C2/C3 (5). Przewyzsza wymagania specyfikacji API SN (6).
- Doskonałe zabezpieczenie przed korozja. Aż do 3x lepsze zabezpieczenie przed korozja niz wymagane przez norme API SN (7).
- Wysoka czystosc zaworów wlotowych. Przewyzsza wymagania VW w tescie VW FSI (8).
- Wyjatkowe własciwosci niskotemperaturaturowe. Szybszy przepływ oleju powoduje szybsze rozgrzanie silnika (9).
- Wysoka odpornosc na obciazenia mechaniczne. Lepkosc oleju pozostaje na odpowiednim poziomie przez cały okres uzytkowania oleju, az do nastepnej wymiany.
- Niska odparowalnosc oleju. Niskie zuzycie oleju zmniejsza koniecznosc dolewek.
- W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG na oczyszczanie z szlamów z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu wg Sequence IVA dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu OM646LA dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu oszczednosci paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu DV4TD dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu Sequence IIIG dla API SN z uzyciem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu korozji Sequence VIII dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu VW FSI test limity uzycie SAE 0W-30.
- W porównaniu do olejów o wyzszej lepkosci.
Spełnia wymagania nowoczesnych silników Diesla z DPF i benzynowych z trójdrożnym katalizatorem. Pozawala na zmniejszenie zużycia paliwa. W teście VW PV1451 wykazał mniejsze zużycie paliwa o 3 %. Dzięki parametrom lepkościowym lepiej chroni silnik niż typowe oleje w klasie 5W-30 w wysokich i niskich temperaturach pracy.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
- Opakowanie
- 1 L
- Zastosowanie
- olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE
- 0W-30
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 838
- Wskaźnik lepkości
- 204
- Specyfikacja
- ACEA C2/C3
API SN - Normy
- 9.55535-DS1
229.31
229.51
Fiat 9.55535-GS1
MB 229.52
Porsche C30
VW 504.00/507.00 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 204
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 58.70
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 11.90