• Brak
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (1L)
search

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (1L)

42,09 zł
Brutto
Ilość
Brak

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30

Dostępne opakowania: 1L, 4L, 55L, 209L

W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochrone filtrów czastek stałych zapewniajac wysoka wydajnosc silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujacych silnika zapewniajac oszczednosc paliwa.

Spełnione wymagania i posiadane aprobaty

ACEA C2/C3·API SN·VW 504.00/507.00·MB 229.52, 229.51, 229.31·Fiat 9.55535-DS1·Porsche C30

Zastosowanie

  • Shell Helix Ultra ECT C2/C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniacy katalizatory samochodówbenzynowych i filtry czastek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów,które moga powodowac blokowanie układu wydechowego i zmniejszac wydajnosc silnika.
  • Shell Helix Ultra ECT C2/C3 moze byc stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla,równiez tych wyposazonych w filtr czastek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.

Zalety

  • Maksymalna czystość silnika - Aktywnie i nieustannie usuwa z silnika wszelkie tworzące się brudy i osady
  • Nadzwyczajne zabezpieczenie części przed zużyciem i zwiększenie trwałości silnika - We wszystkich warunkach jazdy, włączając częste zatrzymywanie się i ponowne ruszanie w warunkach jazdy po mieście jak również przy maksymalnych obrotach, we wszystkich typach silników. Silniki są trwalsze niż w przypadku konwencjonalnych olejów.
  • Podwyższona ekonomia zużycia paliwa i łatwiejsze uruchamianie zimnego silnika - Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski współczynnik tarcia efektywnie wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika.
  • Niskie zużycie oleju - Wykorzystanie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych obniża lotność oleju i co za tym idzie zużycie oleju. Konieczność dolewek jest przez to zredukowana.
  • Ekstremalnie niska zawartość chloru - Mniejsze zagrożenie dla środowiska.- Doskonałe zabezpieczenie filtrów DPF

Własciwosci i korzysci

Oleje niskopopiołowe w najbardziej zaawansowanej technologii Shell zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin. Ochrona układu wydechowego pojazdu, poprzez utrzymywanie w czystosci filtra czastek stałych w silnikach Diesla.

  • Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell. Pomaga chronic wysokowydajne silniki przed osadami obnizajacymi ich moc i wydajnosc
  • Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamami. Zaden inny olej silnikowy nie zapewni silnikowi czystosci w stopniu tak zblizonym do fabrycznej (1).
  • Znakomite zabezpieczenie przed zuzyciem. Do 4x lepsze niz wymagane przez specyfikacje API SN (2). Do 50% lepsze niz wymagane przez norme ACEA C2/C3 (3)
  • Zawiera specjalne antyoksydanty. Zapewnia doskonała ochrone przed utlenianiem przez cały okres uzytkowania oleju.
  • Niska lepkosc i małe tarcieAz do 2.6 % wieksza oszczednosc paliwa (4).
  • Doskonała czystosc tłoków. Do 45% czysciejsze niz wymagane przez specyfikacje ACEA C2/C3 (5). Przewyzsza wymagania specyfikacji API SN (6).
  • Doskonałe zabezpieczenie przed korozja. Aż do 3x lepsze zabezpieczenie przed korozja niz wymagane przez norme API SN (7).
  • Wysoka czystosc zaworów wlotowych. Przewyzsza wymagania VW w tescie VW FSI (8).
  • Wyjatkowe własciwosci niskotemperaturaturowe. Szybszy przepływ oleju powoduje szybsze rozgrzanie silnika (9).
  • Wysoka odpornosc na obciazenia mechaniczne. Lepkosc oleju pozostaje na odpowiednim poziomie przez cały okres uzytkowania oleju, az do nastepnej wymiany.
  • Niska odparowalnosc oleju. Niskie zuzycie oleju zmniejsza koniecznosc dolewek.
  1. W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG na oczyszczanie z szlamów z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  2. W oparciu o wyniki testu wg Sequence IVA dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  3. W oparciu o wyniki testu OM646LA dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  4. W oparciu o wyniki testu oszczednosci paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem 0W-30.
  5. W oparciu o wyniki testu DV4TD dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  6. W oparciu o wyniki testu Sequence IIIG dla API SN z uzyciem oleju 0W-30.
  7. W oparciu o wyniki testu korozji Sequence VIII dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  8. W oparciu o wyniki testu VW FSI test limity uzycie SAE 0W-30.
  9. W porównaniu do olejów o wyzszej lepkosci.

Spełnia wymagania nowoczesnych silników Diesla z DPF i benzynowych z trój­drożnym katalizatorem. Pozawala na zmniejszenie zużycia paliwa. W teście VW PV1451 wykazał mniejsze zużycie paliwa o 3 %. Dzięki parametrom lepkościowym lepiej chroni silnik niż typowe oleje w klasie 5W-30 w wysokich i niskich temperaturach pracy.


001395

Opis

Nazwa produktu
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
Opakowanie
1 L
Zastosowanie
olej silnikowy
Klasa lepkości SAE
0W-30
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
838
Wskaźnik lepkości
204
Specyfikacja
ACEA C2/C3
API SN
Normy
9.55535-DS1
229.31
229.51
Fiat 9.55535-GS1
MB 229.52
Porsche C30
VW 504.00/507.00
Temperatura zapłonu COC°C minimum
204
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
58.70
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
11.90
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.