Shell Helix Ultra Racing 10W-60 (4L)
search

Shell Helix Ultra Racing 10W-60 (4L)

146,68 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin.
Ilość
na stanie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Helix Ultra Racing 10W-60

Shell Helix Ultra Racing to olej silnikowy o wyższej lepkości, co zapewnia większą ochronę w wymagających i rajdowych warunkach. Zawiera w swojej formulacji nowoczesne dodatki detergentowe do ochrony silnika przez powstawaniem osadów i szlamów.

Zastosowania

  • Pojazdy benzynowe z wtryskiem bezpośrednim wyposażone w recyrkulację „blow-by” oraz układ katalityczny.
  • Turbo-doładowane jednostki Diesla z układem bezpośredniego wtrysku oraz chłodnicą dolotu powietrza i systemem recyrkulacji „blow-by” bez filtra cząstek stałych DPF.

Specyfikacje i dopuszczenia

ACEA A3/B3, A3/B4, API SN, zaaprobowany przez Ferrari, BMW M.

Właściwości i korzyści

  • Specjalnie zaprojektowany do wyścigowych i zmodyfikowanych układów jezdnych. Większa ochrona łożysk w wymagających i rajdowych warunkach
  • Technologia dodatków detergentowyc.h Aż do pięciu razy efektywniejsze usuwanie osadów szlamów i laków z wnętrza silnika w porównaniu do standardowego oleju mineralnego.
  • Długoterminowa stabilność oksydacyjna. Do 30% lepsza odporność na utlenianie w porównaniu do testowanch olejów innych wiodących producentów produkowanych w technologii syntetycznej.
  • Wysoka odporność na ścinanie. Odpowiednia wartość lepkości kinematycznej oleju pozostaje na odpowiednim poziomie przez cały okres użytkowania oleju aż do następnej wymiany.
  • Wysoka jakość syntetycznej bazy olejowej. Znaczne zmniejszenie odparowalności oleju zmniejsza jego konsumpcję w trakcie użytkowania.
  • Minimalizacja wibracji i wyciszenie pracy silnika. Cicha i stabilna praca silnika.
000914
6 Przedmioty

Opis

Nazwa produktu
Shell Helix Ultra Racing 10W-60
Opakowanie
4 L
Zastosowanie
olej silnikowy
Klasa lepkości SAE
10W-60
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
845
Wskaźnik lepkości
174
Specyfikacja
ACEA A3/B3
API SN/CF
Normy
A3/B4
Ferrari
Temperatura zapłonu COC°C minimum
250
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
160.10
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
23.10
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.