Shell Spirax S4 TXM jest olejem typu UTTO “universal tractor transmission
oil” zaprojektowany do użycia w układach przekładniowych i
hydraulicznych, przeznaczony do mokrych hamulców oraz innych
pomocniczych układów stosowanych w pojazdach drogowych i rolniczych.
Spirax S4 TXM jest polecany przez największych producentów maszyn rolniczych i
drogowych, z przeznaczeniem do użycia w nowoczesnych
maszynach.
Zastosowanie
Systemy przekładniowe w maszynach rolniczych. Spirax S4 TXM posiada
właściwości odpowiadające wymaganiom głównych producentów maszym rolniczych i
drogowych oraz podzespołów mechanicznych tj. John Deere, Massey Ferguson, CNH
oraz ZF.
Systemy hydrauliczne. Spirax S4 TXM idealnie nadaje się do użycia w
systemach hydraulicznych montowanych w pojazdach rolniczych oraz urządzeniach
pomocniczych. Formulacja oleju Spirax S4 TXM posiada zaawansowanych pakiet
dodatków uszlachetniających oraz wysokiej jakości bazę olejową co daje bardzo
dobrą płynność w niskich temperaturach oraz doskonałą ochronę
przeciwzużyciową.
Układy transmisji z „mokrymi hamulcami”. Specjalnie dobrane dodatki
uszlachetniające w oleju Spirax S4 TXM - tzw. modyfikatory tarcia -
zapewniają optymalne właściwości gwarantujące doskonałą pracę układów z
mokrymi hamulcami (cicha praca układu) w pojazdach drogowych oraz
rolniczych.
Uwaga: produkt nie może być używany jako olej silnikowy
Specyfikacje i dopuszczenia
API GL-4; Case New Holland MAT-3525; John Deere JDM-J20C;
Massey-Ferguson M1145; Volvo WB 101, Transmission Oil 97303:015; ZF TE-ML 03E,
05F, 06D, 06K, 06M, 06N, 06R, 17E, 21F; wybrane maszyny Komatsu; Dana-Spicer;
Allison C-4; Ford M2C-134 A-D; FNHA-2-C.201.00; Case MS 1207, MS 1209 i MS 1210;
Caterpillar TO-2. Może być używany gdy wymagana jest klasa SAE J 306
85W.
Zalecenia
Spirax S4 TXM jest zalecany do użycia w urządzeniach CASE wymagających
dopuszczeń MS 1207, 1209 i 1210 gdzie wymagana jest norma SAE J 306 85W
Właściwości i korzyści
Zaawansowana ochrona. Doskonałe właściwości antyoksydacyjne,
przeciwzużyciowe, antykorozyjne, przeciwpienne oraz odporność na ścinanie
uzyskane przez odpowiednio dobrany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala
na wydłużenie okresów wymiany co zmniejsza koszty eksploatacji.
Komfort użytkowania. Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach
produktu Spirax S4 TXM powoduje doskonałą pracę w szerokim zakresie
temperatur, łatwy rozruch w ujemnych temperaturach układów hydraulicznych i
przekładniowych. Związaki modyfikujące tarcie wchodzące w skład pakietu
dodatków produktu Spirax S4 TXM bezgłośną i płynną pracę układów z mokrymi
hamulcami.
OEM Spirax S4 TXM był testowany i uzyskał aprobaty wielu światowych
producentów urządzeń.
001709
58 Przedmioty
Opis
Nazwa produktu
Shell Spirax S4 TXM
10W-30
Opakowanie
20 L
Zastosowanie
olej przekładniowy
Klasa lepkości SAE
10W-30
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
882
Wskaźnik lepkości
138
Specyfikacja
API GL-4
Normy
05F
06D
06K
06M
17E
21F
201.00
Case New Holland MAT-3525
Caterpillar TO-2
FNHA-2-D
GM Allison C-4
JDM-J20C
Komatsu - zalecane do stosow
M2C-134 A-D
M1145
Massey-Ferguson M1143
Transmission Oil 97303.015
Volvo WB 101
ZF TE-ML-03E
Temperatura zapłonu COC°C minimum
220
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
60.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
9.40
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Czy jesteś pewien, że chcesz zgłosić ten komentarz?
Zgłoszenie wysłane
Twój komentarz został wysłany i będzie widoczny po zatwierdzeniu przez moderatora.
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twój komentarz został dodany i będzie widoczny jak tylko zatwierdzi go moderator.