- Brak
Shell Spirax S3 G 80W (1L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Spirax S3 G 80W (dawny Shell Spirax GX 80W)
Shell Spirax S3 G 80W jest olejem przekładniowym zaprojektowanym na długie przebiegi oraz by sprostać wymaganiom smarowniczym dla nowoczesnych układów przekładniowych. Specjalnie dobrana mineralna baza olejowa wraz z nowoczesnym pakietem dodatków uszlachetniających zapewnia doskonałe parametry smarne co potencjalnie wydłuża interwały wymiany oleju.
Zastosowanie
Układy przekładniowe w pojazdach. Shell Spirax S3 G 80W jest odpowiedni do zastosowania w niskoobciążonych mostach napędowych oraz w skrzyniach synchronizowanych.
Specyfikacje i dopuszczenia
API GL-4; MB-Approval 235.5; MAN 341 typ E2, MAN 341 Typ Z2; ZF TE-ML 02B, 17A; Eaton (ex US) spełnia wymagania; Isuzu - spełnia wymagania
Właściwości i korzyści
- Wydłużone okresy między wymianami. Bogaty pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia długotrwałą ochronę przekładni. Długa żywotność oleju zapewniona jest przez bardzo dobrą odporność na utlenianie co wydłuża interwały wymian oleju.
- Wydłużony okres eksploatacji przekładni. Poprawiona ochrona przeciwzużyciowa zapobiega przedwczesnym uszkodzeniom. Wysoka odporność na oksydację znacznie zmniejsza powstawanie osadów w przekładniach.
- Zwiększona efektywność. Duża odporność na ścinanie formulacji oleju Shell Spirax S3 G 80W znacznie poprawia jego przepływ oraz ułatwia zmianę przełożeń w niskich temperaturach.. Optymalnie dobrany współczynnik tarcia minimalizuje zużycie i straty mocy. Podwyższona kompatybilność z uszczelnieniami zmniejsza możliwość wycieków.
- Ochrona środowiska. Shell Spirax S3 G 80W posiada nowoczesną niskochlorową formulację co poprawia jego proces recyklingu oraz zmniejsza zanieczyszczenie środowiska.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Spirax S3 G 80W
- Poprzednia nazwa produktu
- Shell Spirax GX 80W
- Opakowanie
- 1 L
- Zastosowanie
- olej przekładniowy
- Klasa lepkości SAE
- 80W
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 885
- Wskaźnik lepkości
- 99
- Specyfikacja
- API GL-4
- Normy
- 5
17A
MAN 341 typ E2
MAN 341 typ Z2
MB 235
ZF TE-ML 02B - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 210
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 78.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 9.50