- Brak
Shell Spirax S6 ATF ZM (209L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Spirax S6 ATE ZM 75W-90
Poprzednia nazwa produktu: Shell Donax TZ
Dostępne opakowania: 209L
Shell Spirax S6 ATF ZM jest olejem syntetycznym najwyższej jakości, przeznaczonym do wysokoobciążonych przekładni automatycznych, zaprojektowany przy udziale Firmy ZF, jako olej do najnowszej generacji układów transmisyjnych ZF Ecomat. Spirax S6 ATF ZM jest środkiem smarnym doskonałych właściwościach dających wydłużone okresy między wymianami w układach automatycznych skrzyń biegów nawet w ciężkich warunkach eksploatacji.
Właściwości
Najnowsza technologia Spirax S6 ATF ZM został
zaprojektowany wspólnie z Firmą ZF. Zawiera syntetyczny olej bazowy oraz
nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających przez co uzyskuje doskonałe
właściwości w przenoszeniu obciążeń. Maksymalnie zwiększone interwały wymianami
Technologia oleju Spirax S6 ATF ZM wprowadzona dla przekładniowych zespołów
mechanicznych ZF pozwala na uzyskanie maksymalnie długich interwałów wymiany
oleju w zróżnicowanych warunkach pracy układu. Interwały mogą dochodzić do
150.000 [km] lub trzy lata (w zależności co nastąpi wcześniej). Zmiana oleju
mineralnego lub półsyntetycznego na Spirax S6 ATF ZM wymaga tymczasowo skrócenia
interwału wymiany. Dalsze informacje na ten temat można uzyskać w tabeli ZF
TE-ML 14, tabela 2 (versia 2201-2003) Ekstremalnie niska temperatura płynięcia
Charakterystyka fizyko-chemiczna oleju osiągnięta przez mieszaninę nowoczesnego
pakietu dodatków uszlachetniających oraz syntetycznego oleju bazowego
zastosowana w oleju Spirax S6 ATF ZM pozwala na osiągnągniecie ekstremalnie
niskej temperatury płynięcia jak i doskonałej ochrony komponentów układów
mechanicznych przez przedwczesnym zużyciem nawet w ekstremalnych warunakch
pracy. Obniżenie kosztów i komfort eksploatacji Kombinacja doskonałych
właściwości i profitów osiągnięta przez: niskie koszty użytowania, komfort
eksploatacji, długie interwały wymiany i ochrona części mechanicznych.
Zastosowanie
Wysokoobciążone układy przekładni
automatycznych Spirax S6 ATF ZM może być użyty również we wszystkich typach
układów ZF Ecomat oraz w układach z retarderem.
Specyfikacje i dopuszczenia
ZF TE-ML 04D, 14E, 16N, 20E,
MAN 339 Typ Z4 (ZF Ecomat 150.000 km)
Ochrona środowiska
Nie wylewać zużytego oleju do ścieków,
zbiorników wodnych, na ziemię. Usuwać zużyty olej z pomocą jednostek
recyklingu.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Spirax S6 ATF ZM
- Poprzednia nazwa produktu
- Donax TZ
- Opakowanie
- 209 L
- Zastosowanie
- olej przekładniowy
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 843
- Wskaźnik lepkości
- 153
- Normy
- 000 km).
MAN 339 Typ Z4 (ZF Ecomat 150
ZF TE-ML 04D-14E-16N-20E - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 240
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 61.80
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 10.20