- Brak
Shell Gadus S2 V220AC 2 LubeShuttle (0,4KG)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Gadus S2 V220AC 2 Lube-Shuttle
Poprzednia nazwa produktu: Shell Alvania WR 2, Shell Alvania EP(LF), Alvania GL 00, Retinax EP
Shell Gadus S2 V220AC to wysokiej jakości, wielozadaniowy smar posiadający bazę mineralną o wysokim wskaźniku lepkości oraz zagęszczacz litowo-wapniowy. Smar zawiera dodatki przeciwzużyciowe, antykorozyjne oraz antyoksydanty co zapewnia szeroki zakres zastosowania.
Kartridże Shell Gadus Lube-Shuttle® do systemów Lube-Shuttle® - Czyste i skuteczne smarowanie to przyszłość!
Smarowanie maszyn za pomocą standardowej smarownicy wiąże się często z brudną
i czasochłonną pracą. Wiele osób uważa tą czynność za nieprzyjemną i stara się
unikać wykonywania tego zadania.
W Shell wprowadziliśmy właśnie lepszy sposób
skutecznego smarowania maszyn – system kartridży wkręcanych Lube-Shuttle®.
Dzięki Lube-Shuttle® można szybko, sprawnie, a przede wszystkim bez brudzenia
się uzupełnić smar.
Wystarczą trzy proste kroki, aby naładować system Lube-Shuttle®
kartridżem ze smarem Shell Gadus:
- Odkręć zakrętkę z kartridża
- Odpowietrz kartridż ( lekko ściśnij lub popchnij tłoczek kratridża), aż
wypłynie smar
- Wkręć kartridż w pistolet
Korzyści związane z wykorzystaniem kartridży Shell Gadus Lube-Shuttle®:
- Otwieranie i zamykanie nie wymaga użycia narzędzi – mniejsza ilość
odpadów
i minimalne ryzyko zanieczyszczenia; - Szczelnie zamknięty kartridż z tłoczkiem pracującym przez wytworzone
podciśnienie, eliminuje konieczność stosowania sprężyn i tłoczków typowych dla
standardowych smarownic;
- Stabilny, szerszy 1-calowy gwint kartridża – mniejsze prawdopodobieństwo
niszczenia gwintu w porównaniu z innymi systemami;
- Stopień zużycia smaru w kartridżu jest widoczny i można go łatwo
sprawdzić;
- Kartridże Lube-Shuttle® nadają się do recyklingu. Są wykonane z tworzyw
sztucznych o niskim poziomie zanieczyszczeń. Co więcej, po opróżnieniu w tubie
zostaje niewielka ilość produktu, dzięki czemu zoptymalizowano proces
recyklingu oraz zminimalizowano negatywny wpływ na środowisko;
- Lube Shuttle zapewnia równomierny przepływ smaru, nawet przy jego niskiej
płynności i niskiej temperaturze otoczenia
- Konstrukcja tłoczka zapewnia ograniczenie wycieków do minimum i umożliwia niemal całkowite zużycie smaru znajdującego się wewnątrz kartridża, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.
Zastosowanie
Łożyska toczne i ślizgowe pracujące w następujących warunkach:
- duże obciążenia
- wysokie temperatury
- obciążenia udarowe
- obecność wody
- duży poziom drgań, wibracji
Smar wielozadaniowy, stosowany jako smar łożyskowy, do zabezpieczania podwozia w samochodach osobowych i ciężarowych różnego typu. Smar tem jest również przeznaczony dla urządzeń drogowych, budowlanych i rolniczych oraz przemysłowych pracujących w warunkach podwyższonej wilgotności.
Właściwości
- doskonała stabilność mechaniczna nawet przy dużym poziomie drgań i wibracji Utrzymanie konsystencji smaru przy długich okresach pracy.
- dobra odporność na korozję Ochrona elementów przed korozją.
- wydłużona żywotość w typowych temperaturach pracy Pozwala na wydłużenie czasu eksplatacji między wymianami, zminiejszone zużycie smaru, przesmarowania powyżej 30.000 [km].
- dobre dozowanie oleju;
- efektywne smarowanie i niezawodne osiągi.
Zakres temperatur pracy
Shell Gadus S2 V220AC jest smarem rekomendowanym dla obciążonych łożysk pracujących pod dużym obciążeniem przy maksymalnych obrotach w zakresie temperatur -20 [°C] do 130 [°C], okresowo do 140 [°C].
Specyfikacje
ASTM D4950-08 LB
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Gadus S2 V220AC 2
- Poprzednia nazwa produktu
- Retinax HD2, Alvania WR
- Opakowanie
- 0.4 kG
- Zastosowanie
- smary
- Klasa NLGI
- 2
- Temp. kroplenia °C średnia
- 175
- Penetracja po ugniataniu w 25°C (0,1 mm)
- 265
- Rodzaj zagęszczacza
- Li/Ca
- Normy
- ASTM D4950-08 LB
- Temperatura pracy smaru °C
- -20/+130
(max. 140)