- Brak
Shell Gadus S2 V220 2 LubeShuttle (0,4KG)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Gadus S2 V220 2 Lube-Shuttle
Poprzednia nazwa produktu: Shell Alvania EP (LF) 2, Shell Retinax EP 2
Shell Gadus S2 V220 to wysokiej jakości, wielozadaniowy smar posiadający bazę mineralną o wysokim wskaźniku lepkości oraz zagęszczacz litowy. Zawiera dodatki przeciwzużyciowe oraz inne dodatki zapewniające szeroki zakres zastosowań. Shell Gadus S2 V220 są przeznaczone do uniwersalnego smarowania łożysk tłocznych i ślizgowych oraz połączeń przegubowych i powierzchni ślizgowych, które można znaleźć w wielu zastosowaniach przemysłowych i transportowych.
Kartridże Shell Gadus Lube-Shuttle® do systemów Lube-Shuttle® - Czyste i skuteczne smarowanie to przyszłość!
Smarowanie maszyn za pomocą standardowej smarownicy wiąże się często z brudną
i czasochłonną pracą. Wiele osób uważa tą czynność za nieprzyjemną i stara się
unikać wykonywania tego zadania.
W Shell wprowadziliśmy właśnie lepszy sposób
skutecznego smarowania maszyn – system kartridży wkręcanych Lube-Shuttle®.
Dzięki Lube-Shuttle® można szybko, sprawnie, a przede wszystkim bez brudzenia
się uzupełnić smar.
Wystarczą trzy proste kroki, aby naładować system Lube-Shuttle®
kartridżem ze smarem Shell Gadus:
- Odkręć zakrętkę z kartridża
- Odpowietrz kartridż ( lekko ściśnij lub popchnij tłoczek kratridża), aż
wypłynie smar
- Wkręć kartridż w pistolet
Korzyści związane z wykorzystaniem kartridży Shell Gadus Lube-Shuttle®:
- Otwieranie i zamykanie nie wymaga użycia narzędzi – mniejsza ilość
odpadów
i minimalne ryzyko zanieczyszczenia; - Szczelnie zamknięty kartridż z tłoczkiem pracującym przez wytworzone
podciśnienie, eliminuje konieczność stosowania sprężyn i tłoczków typowych dla
standardowych smarownic;
- Stabilny, szerszy 1-calowy gwint kartridża – mniejsze prawdopodobieństwo
niszczenia gwintu w porównaniu z innymi systemami;
- Stopień zużycia smaru w kartridżu jest widoczny i można go łatwo
sprawdzić;
- Kartridże Lube-Shuttle® nadają się do recyklingu. Są wykonane z tworzyw
sztucznych o niskim poziomie zanieczyszczeń. Co więcej, po opróżnieniu w tubie
zostaje niewielka ilość produktu, dzięki czemu zoptymalizowano proces
recyklingu oraz zminimalizowano negatywny wpływ na środowisko;
- Lube Shuttle zapewnia równomierny przepływ smaru, nawet przy jego niskiej
płynności i niskiej temperaturze otoczenia
- Konstrukcja tłoczka zapewnia ograniczenie wycieków do minimum i umożliwia niemal całkowite zużycie smaru znajdującego się wewnątrz kartridża, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.
Zastosowanie
Shell Gadus S2 V220 2 jest przeznaczony do:
- Wysokoobciążonych łożysk i ogólnych zastosowań przemysłowych.
- Łożysk tocznych i ślizgowych pracujących pod dużym/szokowym obciążeniem, w wysokich temperaturach i w obecności wody.
- Pracy w zakresie temperatur -20 - 100 [°C] dla łożysk pracujących z 75% prędkości maksymalnej, a okresowo do 120 [°C].
Właściwości
- Znakomite właściwości przenoszenia obciążeń. Shell Gadus S2 V220 zawiera specjalnie dobrane dodatki przeciwzużyciowe utrzymujące film smarny nawet w warunkach wysokich lub szokowych obciążeń.
- Ulepszona stabilność mechaniczna. Smary nie zmieniają swojej konsystencji nawet w przypadku wibracji. Zapewnia to utrzymanie doskonałych własności smarnych i zapobiega wyciekaniu smaru z łożysk.
- Dobra odporność na wymywanie wodą Shell Gadus S2 V220 są odporne na wymywanie wodą.
- Odporność na utlenianie. Specjalnie dobrane frakcje bazy olejowej mają doskonałą odporność na utlenianie. Ich konsystencja nie ulega zmianie podczas magazynowania i są one w stanie pracować w wysokich temperaturach bez twardnienia i tworzenia osadów.
- Odporność na korozję. Shell Gadus V220 wykazują powinowactwo do powierzchni metalowych i dzięki temu chronią powierzchnie łożysk przed korozją, nawet gdy smar jest zanieczyszczony wodą.
Zakres temperatur pracy
-20 /120 [°C]
Częstotliwość wymiany
Dla łożysk pracujących blisko maksymalnie zalecanych temperatur częstotliwość przesmarowywań powinna być kontrolowana.
Porady
Smar nie może się stykać z gumowymi elementami hamulców hydraulicznych.