Shell Rimula R3+ 30 (209L)
search

Shell Rimula R3+ 30 (209L)

3 742,94 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin.
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Jednosezonowe oleje do wysokoobciążonych silników Diesla

 

Aktywnie Zabezpieczający olej Shell Rimula R3 zawiera wypróbowane dodatki, związki chemiczne pozwalające olejowi adaptować się do aktualnych potrzeb poprzez zabezpieczanie ekstra ochrony wymaganej przez silniki czy urządzenia. Zastosowany system aktywnych detergentów utrzymuje tłoki i inne części silnika w czystości, zapewniając zabezpieczenie przeciw zużyciu współpracujących części, aby zwiększyć trwałość silnika i ochronę przed tworzeniem się szkodliwych osadów dla efektywniejszej jego pracy.

 

Korzyści eksploatacyjne

- Akceptacja producentów urządzeń
Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 są aprobowane przez wiodących producentów do stosowania w różnorodnych zastosowaniach.
- Wysoki standard czystości tłoków
Wysoka stabilność termiczna i odporność na działanie czynników utleniających zapewnia wysoki standard czystości tłoków.
- Niskie zużycie silnika i wydłużona trwałość części składowych
Ogólna czystość silnika wpływa na obniżenie jego zużycia, wydłużenie trwałości elementów, utrzymanie mocy wyjściowej, większą niezawodność i niższe koszty obsługi serwisowej.

 

Zastosowania
- Oleje dedykowane do zastosowań w silnikach Diesla

Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 posiadają formulacje zapewniające solidną pracę silników Diesla w warunkach terenowych oraz nadają się do pracy w starszych pojazdach drogowych z silnikami Diesla.
- Zastosowania w przemyśle budowlanym
Oleje silnikowe są czasami przeznaczane do pracy w przekładniach lub zastosowań w układach hydraulicznych. Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 zapewniają wysokie osiągi i zabezpieczenie w tych zastosowaniach.
- Urządzenia stacjonarne
Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 nadają się do stosowania w niektórych urządzeniach stacjonarnych, takich jak pompy pracujące w stałych warunkach.
- Dwusuwowe silniki Detroit Diesel
Oleje Shell Rimula R3 nie mogą być stosowane do dwusuwowych silników diesla produkowanych przez Detroit Diesel. Do tego celu są przeznaczone oleje SAE 40 spełniające klasę jakości API CF-II o klasie lepkości SAE 40, zawierające poniżej 1% popiołu siarczanowego.

 

Spełniane normy i specyfikacje

Spełniane normy i specyfikacje

Klasa lepkości SAE

R3

10W

R3+

30

R3+

40

API CF   

ü

ü

ü

ACEA E2

ü

MAN 270

ü

ü

MB 228.0

ü

ü

MTU Category 1

ü

ü

Typowe własności fizyczne

Shell Rimula

R3

R3+

R3+

Klasa lepkości SAE

10W

30

40

Lepkość kinematyczna           (ASTM D 445)

w         40 °C  mm2/s

          100 °C   mm2/s

 

43

7

 

93

11

 

140

14.5

Lepkość dynamiczna             (ASTM D 5293)

w  - 25 °C   mPa s

w  - 15 °C   mPa s

 

6240

 

-

 

-

Wskaźnik lepkości                 (ASTM D 2270)

122

103

102

Gęstość  w 15°C              kg/l (ASTM D 4052)

0.885

0.890

0.895

Temperatura zapłonu (COC) °C (ASTM D 92)

219

001433
1 Przedmiot

Opis

Nazwa produktu
Shell Rimula R3+ 30
Opakowanie
209 L
Klasa lepkości SAE
30
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
890
Wskaźnik lepkości
103
Specyfikacja
API CF
Normy
MAN 270
MB 228.0
MTU. Category 1
Temperatura zapłonu COC°C minimum
242
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
93.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
11.00
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.