Nazwa produktu: Shell Rimula R3+ 10W
Zastosowania
Oleje dedykowane do zastosowań w silnikach Diesla
- Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 posiadają formulacje zapewniające
solidną pracę silników Diesla w warunkach terenowych oraz
nadają się do pracy w starszych pojazdach drogowych z silnikami Diesla. -
Zastosowania w przemyśle budowlanym
- Oleje silnikowe są czasami przeznaczane do pracy w przekładniach
lub zastosowań w układach hydraulicznych. Jednosezonowe oleje Shell
Rimula R3 zapewniają wysokie osiągi i zabezpieczenie w tych
zastosowaniach.
- Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 nadają się do stosowania w niektórych
urządzeniach stacjonarnych, takich jak pompy pracujące w stałych
warunkach.- Dwusuwowe silniki Detroit Diesel
- Oleje Shell Rimula R3 nie mogą być stosowane do dwusuwowych silników
diesla produkowanych przez Detroit Diesel. Do tego celu są przeznaczone oleje
SAE 40 spełniające klasę jakości API CF-II o klasie lepkości SAE 40,
zawierające poniżej 1% popiołu siarczanowego.
Specyfikacje i dopuszczenia
API CF; MAN 270; MB-Approval 228.0; MTU: Category 1
Aktywnie Zabezpieczający olej Shell Rimula R3 zawiera wypróbowane dodatki,
związki chemiczne pozwalające olejowi adaptować się do aktualnych potrzeb
poprzez zabezpieczanie ekstra ochrony wymaganej przez silniki czy urządzenia.
Zastosowany system aktywnych detergentów utrzymuje tłoki i inne części silnika
w czystości, zapewniając zabezpieczenie przeciw zużyciu współpracujących
części, aby zwiększyć trwałość silnika i ochronę przed tworzeniem się
szkodliwych osadów dla efektywniejszej jego pracy.
Korzyści eksploatacyjne
- Akceptacja producentów urządzeń. Jednosezonowe oleje Shell Rimula R3 są
aprobowane przez wiodących producentów do stosowania w różnorodnych
zastosowaniach.- Wysoki standard czystości tłoków
- Wysoka stabilność termiczna i odporność na działanie czynników
utleniających zapewnia wysoki standard czystości tłoków.
- Niskie zużycie silnika i wydłużona trwałość części składowych
- Ogólna czystość silnika wpływa na obniżenie jego zużycia, wydłużenie
trwałości elementów, utrzymanie mocy wyjściowej, większą niezawodność i niższe
koszty obsługi serwisowej.