Shell Rimula R5 LE 10W-30 (20L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Rimula R5 LE 10W-30
Półsyntetyczny olej z dodatkami niskopopiołowymi (low SAPS) zapewniający znakomite smarowanie i ochronę najnowszych wysokoobciążonych silników Diesla dużej mocy, także tych wyposażonych w filtr cząstek stałych, produkowanych w Europie, USA, stosowanych zarówno w transporcie drogowym jak i maszynach roboczych. Dodatek syntetycznych olejów bazowych zapewnia znaczne polepszenie ochrony przed zużyciem, tworzeniem się osadów oraz zwiększa odporność na rozkład termiczny w wysokich temperaturach.
Zastosowania
- Wysokoobciążone silniki Diesla pracujące w najostrzejszych warunkach. Olej Rimula R5LE 10W-30 zapewnia zabezpieczenie i wysokie osiągi nowoczesnych wysokoobciążonych silników Diesla produkowanych przez wiodących europejskich producentów silników takich jak Mercedes-Benz, MAN, Volvo, które wymagają olejów o klasie jakosci ACEA E9.
- Zastosowania w silnikach o niskiej emisji zanieczyszczeń. Olej Shell Rimula R5LE 10W-30 spełnia wymagania dużych europejskich wytwórców silników o niskiej emisji zanieczyszczen do środowiska naturalnego.
Spełnione normy i specyfikacje
ACEA E9, E7; API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CH-4, SN; JASO DH-2;
Caterpillar
ECF-2, ECF-3; Deutz DQC III-10 LA; Cummins CES 20081; 20086;
Detroit
Fluids Specification (DFS) 93K222, 93K218; Ford
WSS-M2C171-F1;
MAN M 3775; MB-Approval 228.31; MTU Category 2.1; Mack
EOS-4.5,
EO-O Premium Plus; Renault Trucks VI RLD-3; Volvo VDS 4, VDS
4.5;
Iveco TLS E9 (spełnia wymagania); CNH MAT 3521 (spełnia
wymagania)
Korzysci eksploatacyjne
- Kompatybilność z systemami kontroli emisji. Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i wpływając na obniżenie zużycia paliwa.
- Możliwość oszczędzania paliwa. Zastosowanie do produkcji Rimuli R5LE syntetycznego oleju bazowego zapewnia łatwy rozruch zimnego silnika oraz redukuje zużycie paliwa pomagając oszcządzac pieniądze, nie pogarszając ochrony i trwałości silników.
- Podwyższona czystość silnika. Nowoczesna formulacja oleju Rimula R5LE zapewnia doskonałą czystość silnika i zapobiega powstawaniu osadów na tłokach, wpływając na znaczne podwyższenie poziomu ochrony przed zużyciem, zwiększając niezawodność i trwałość silników.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Rimula R5 LE
10W-30 - Opakowanie
- 20 L
- Zastosowanie
- olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE
- 10W-30
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 864
- Wskaźnik lepkości
- 145
- Specyfikacja
- ACEA E9
API CJ-4 - Normy
- Caterpillar ECF-2
Cummins CES 20081
Deutz. DQC III-10 LA
E7
ECF-3
JASO DH-2.
MAN M 3575
MB 228.31
MTU Catagory 2.1
Mack EO-O Premium Plus
Renault Trucks VI RLD-3
Volvo VDS-4 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 226
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 81.80
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 12.10