Shell Rimula R6 LM 10W-40 (209L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zastosowania
Olej Rimula R6LM jest przeznaczony do użytkowania w różnych intensywnie
eksploatowanych pojazdach transportu drogowego. Spełniając wymogi wielu
amerykańskich, europejskich i japońskich producentów silników, jest
szczególnie zalecany do stosowania w samochodach ciężarowych i
pojazdach transportu publicznego, wyposażonych w nowoczesne
silniki niskoemisyjne, a zwłaszcza we flotach posiadających
pojazdy w różnym wieku i różnego typu.
Posiada również odpowiednie
aprobaty do stosowania w wysokoobciążonych silnikach CNG
firm Mercedes-Benz, MAN oraz Volvo, dzięki
czemu jest szczególnie polecany do stosowania we flotach transportu
publicznego, w skład których wchodzą pojazdy napędzane gazem i
olejem napędowym.
Olej Shell Rimula R6LM przewyższa
normy jakości określone specyfikacjami branżowymi, takimi, jak norma
API CI-4, ACEA E6 oraz E7 i jest szczególnie
zalecany do pojazdów wyposażonych w silniki Diesla z filtrem cząstek stałych
(DPF). Formuła niskopopiołowa (low-SAPS) zapewnia
ochronę dla katalizatora układu wydechowego i pomaga kontrolować gromadzenie
się osadów w silnikach CNG, sprawiając, że olej ten jest idealnym
rozwiązaniem dla firm, których parki maszyn składają się z pojazdów
zasilanych różnymi rodzajami paliwa, samochodów ciężarowych i autobusów z
silnikami niskoemisyjnymi.
Spełnione normy i specyfikacje
ACEA E6, E9; API
CJ-4, CI-4, CH-4; Caterpillar ECF-3; Cummins CES
20081; spełnia DAF ACEA
E6; Deutz: DQC IV-10 LA; spełnia IVECO
NG2; JASO DH-2; Mack EO-N Premium
Plus; MAN M3477, 3271-1;
MB-Approval 228.51; Category 3,1; Renault Trucks
RLD-3; Volvo
VDS-4; Scania Low Ash
Ochrona dla Ciebie - nasze doświadczenie
Technolodzy
firmy Shell opracowali innowacyjny system zapobiegający zużyciu, który
zapewnia dodatkową ochronę elementów silnika narażonych na szczególnie duże
obciążenie. System ten oraz unikalna technologia dodatków pozwalają uzyskać
wyjątkowe osiągi, wydłużyć okresy między wymianą oleju i zmniejszyć zużycie bez
obniżania trwałości Badania laboratoryjne potwierdziły, że formuła ta
umożliwiła zmniejszyć zużycie nawet do 50%.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Rimula R6 LM 10W-40
- Opakowanie
- 209 L
- Klasa lepkości SAE
- 10W-40
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 850
- Wskaźnik lepkości
- 159
- Specyfikacja
- ACEA E6
API CI-4
spełnia DAF ACEA E6 - Normy
- 1
71
72
226.9
3271-1
CF
CF-4
CG-4
CH-4
Caterpillar ECF-1-A
Cummins CES 20077
Deutz. DQC IV-10 LA
E7
JASO DH-2
MAN M 3477
MB 228.51
MTU Category 3
Mack EO-N
Renault Trucks RLD-2
V
spełnia IVECO NG2 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 251
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 96.80
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 14.50