

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Rimula R6 M 10W-40
Dostępne opakowania: 4L, 20L, 55L, 209L, 1000L
Syntetyczny olej, zapewniający doskonałą ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla. Olej zapewniający oszczędność paliwa, obniżenie emisji spalin i najdłuższe przebiegi między wymianami w silnikach konstrukcji europejskiej.
Olej Shell Rimula R6 M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro II, Euro III i niektórych silników spełniających normę Euro IV. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej.
Skuteczniejsza ochrona
Olej
Shell Rimula R6 M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, osadami i zużyciem,
dłuższe okresy między wymianą oleju oraz posiada aprobaty wiodących producentów
silników.
Skuteczniejsze działanie
dodatków
Zastosowanie technologii syntetycznego oleju bazowego
w połączeniu ze specjalną technologią dodatków zapewnia większą skuteczność
kluczowych składników dodatkowych oleju. Atutem oleju Shell Rimula R6 M jest
właśnie skuteczniejsza aktywacja dodatków, co przekłada się na wyższą
skuteczność oleju silnikowego. Testy laboratoryjne wykazały nawet o 30% większą
efektywność pod względem zapobiegania utlenianiu i znacznie wyższą odporność na
gęstnienie powodowane przez sadzę.
Dlaczego warto zastosować olej Shell Rimula R6
M?
- Olej Shell Rimula R6 M jest zalecany do stosowania w
pojazdach drogowych a szczególnie nadaje się do szerokiej gamy pojazdów
ciężarowych i transportowych z nowoczesnymi silnikami niskoemisyjnymi marki
Mercedes-Benz i MAN.
- Olej Shell Rimula R6 M spełnia lub przekracza wymogi
dot. skuteczności innych europejskich producentów takich jak Volvo, Renault,
DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack oraz wielu japońskich producentów
silników. Olej nie jest zalecany do silników marki Caterpillar.
- Aby
zapewnić ochronę i optymalne osiągi najnowszych silników niskoemisyjnych,
szczególnie silników Diesla (DFP) wyposażonych w filtry cząstek stałych zalecamy
użycie naszych zaawansowanych produktów niskoemisyjnych Shell Rimula R6 LM lub
LME.
Specyfikacje i aprobaty
API: CF;
ACEA: E7, E4; Cummins: CES 20072; Deutz: DQC IV-05; Mack: EO-M+; MAN: M3277; MB
Aprobata: 228.5; MTU: kategoria 3; samochody ciężarowe Renault: RXD; Scania:
LDF-2; Volvo: VDS-3.
Opis