• Brak
Shell Rimula R6 M 10W-40 (209L)
search

Shell Rimula R6 M 10W-40 (209L)

4 030,86 zł
Brutto
Ilość
Brak

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Rimula R6 M 10W-40

Dostępne opakowania: 4L, 20L, 55L, 209L, 1000L

Syntetyczny olej, zapewniający doskonałą ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla. Olej zapewniający oszczędność paliwa, obniżenie emisji spalin i najdłuższe przebiegi między wymianami w silnikach konstrukcji europejskiej.

Olej Shell Rimula R6 M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro II, Euro III i niektórych silników spełniających normę Euro IV. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej.

Skuteczniejsza ochrona
Olej Shell Rimula R6 M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, osadami i zużyciem, dłuższe okresy między wymianą oleju oraz posiada aprobaty wiodących producentów silników.

Skuteczniejsze działanie dodatków
Zastosowanie technologii syntetycznego oleju bazowego w połączeniu ze specjalną technologią dodatków zapewnia większą skuteczność kluczowych składników dodatkowych oleju. Atutem oleju Shell Rimula R6 M jest właśnie skuteczniejsza aktywacja dodatków, co przekłada się na wyższą skuteczność oleju silnikowego. Testy laboratoryjne wykazały nawet o 30% większą efektywność pod względem zapobiegania utlenianiu i znacznie wyższą odporność na gęstnienie powodowane przez sadzę.

Dlaczego warto zastosować olej Shell Rimula R6 M?
- Olej Shell Rimula R6 M jest zalecany do stosowania w pojazdach drogowych a szczególnie nadaje się do szerokiej gamy pojazdów ciężarowych i transportowych z nowoczesnymi silnikami niskoemisyjnymi marki Mercedes-Benz i MAN.
- Olej Shell Rimula R6 M spełnia lub przekracza wymogi dot. skuteczności innych europejskich producentów takich jak Volvo, Renault, DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack oraz wielu japońskich producentów silników. Olej nie jest zalecany do silników marki Caterpillar.
- Aby zapewnić ochronę i optymalne osiągi najnowszych silników niskoemisyjnych, szczególnie silników Diesla (DFP) wyposażonych w filtry cząstek stałych zalecamy użycie naszych zaawansowanych produktów niskoemisyjnych Shell Rimula R6 LM lub LME.

Specyfikacje i aprobaty
API: CF; ACEA: E7, E4; Cummins: CES 20072; Deutz: DQC IV-05; Mack: EO-M+; MAN: M3277; MB Aprobata: 228.5; MTU: kategoria 3; samochody ciężarowe Renault: RXD; Scania: LDF-2; Volvo: VDS-3.

001599

Opis

Nazwa produktu
Shell Rimula R6 M 10W-40
Opakowanie
209 L
Klasa lepkości SAE
10W-40
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
858
Wskaźnik lepkości
153
Specyfikacja
ACEA E7
API CF
Normy
Cummins CAE 20072
Deutz. DQC IV-10
E4
MAN M3277
MB 228.5
MTU Category 3
Mack EO-M Plus
Renault Trucks RXD
Volvo VDS-3
spełnia IVECO T3 E4
Temperatura zapłonu COC°C minimum
240
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
90.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
13.60
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.