Shell Rimula R6 MS 10W-40 (209L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Rimula R6 MS 10W-40
Syntetyczny olej, zapewniający doskonałą ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla. Zapewnia oszczędność paliwa, obniżenie emisji spalin i najdłuższe przebiegi między wymianami w silnikach konstrukcji europejskiej.
Bez względu ile i w jakich warunkach pracują twoje samochody, czy maszyny upał, mróz, pył, błoto, czy nierówny teren potrzebujesz oleju, który zabezpieczy ich silniki w każdych warunkach.
Olej Shell Rimula zapewnia intensywną ochronę w krytycznych
obszarach:
ochrona przed kwasami – sprawdzone dodatki
uszlachetniające pomagają chronić silnik przed korozją pod wpływem kwasów
powstających w procesie spalania paliwa.
Ochrona przed osadami – utrzymuje
wnętrze silnika w czystości, co przedłuża jego żywotność i zapewnia uzyskiwanie
optymalnych osiągów;
Ochrona przed zużyciem mechanicznym – zapobiega
kontaktowi metalowych ruchomych części silnika, co przedłuża jego żywotność.
Olej Shell Rimula R6 M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro II, Euro III i niektórych silników spełniających normę Euro IV. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej.
Olej Shell Rimula R6 M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, osadami i zużyciem, dłuższe okresy między wymianą oleju oraz posiada aprobaty wiodących producentów silników.
Zastosowanie technologii syntetycznego oleju bazowego w połączeniu ze specjalną technologią dodatków zapewnia większą skuteczność kluczowych składników dodatkowych oleju. Atutem oleju Shell Rimula R6 M jest właśnie skuteczniejsza aktywacja dodatków, co przekłada się na wyższą skuteczność oleju silnikowego. Testy laboratoryjne wykazały nawet o 30% większą efektywność pod względem zapobiegania utlenianiu i znacznie wyższą odporność na gęstnienie powodowane przez sadzę.
Dlaczego warto zastosować olej Shell Rimula R6
M?
- Olej Shell Rimula R6 M jest zalecany do stosowania w
pojazdach drogowych a szczególnie nadaje się do szerokiej gamy pojazdów
ciężarowych i transportowych z nowoczesnymi silnikami niskoemisyjnymi marki
Mercedes-Benz i MAN.
- Olej Shell Rimula R6 M spełnia lub przekracza wymogi
dot. skuteczności innych europejskich producentów takich jak Volvo, Renault,
DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack oraz wielu japońskich producentów
silników. Olej nie jest zalecany do silników marki Caterpillar.
- Aby
zapewnić ochronę i optymalne osiągi najnowszych silników niskoemisyjnych,
szczególnie silników Diesla (DFP) wyposażonych w filtry cząstek stałych zalecamy
użycie naszych zaawansowanych produktów niskoemisyjnych Shell Rimula R6 LM lub
LME.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Rimula R6 MS 10W-40
- Opakowanie
- 209 L
- Klasa lepkości SAE
- 10W-40
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 867
- Wskaźnik lepkości
- 153
- Specyfikacja
- ACEA E7
- Normy
- Deutz. DQC IV-10
E4
LDF-3
MAN M3277
MB 228.5
Renault Trucks RXD
Scania LDF-2
Volvo VDS-3
spełnia IVECO T3 E4 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 240
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 90.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 13.60