Nazwa
produktu: Shell Rimula Ultra 5W-30
Syntetyczny
olej do wysokoobci±żonych silników Diesla. Olej Shell Rimula
Ultra to olej w technologii niskopopiołowej "Low-SAPS"
zawieraj±cy unikalny pakiet dodatków przeciwzużyciowych. Ochronna moc została
zwiększona dzięki użyciu syntetycznego oleju bazowego, który umożliwia
wydłużenie interwałów wymiany i oszczędno¶ć paliwa. Może być stosowany w
pojazdach spełniaj±cych normy emisji spalin Euro 4, 5, 6.
Główne
zastosowania
- Transport drogowy. Odpowiedni dla wielu pojazdów wykorzystywanych
do transportu drogowego i innych zastosowań przewozowych w
nowoczesnych pojazdach niskoemisyjnych. Dogodny do stosowania
dla flot składaj±cych się z różnorodnych pojazdów z silnikami
spełniajacymi wymagania norm ograniczeń emisji zanieczyszczeń na
poziomie Euro 4, 5 i Euro 6.
Specyfikacje
i dopuszczenia
ACEA
E6, E7, E9; API CJ-4, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; Jaso DH-2; Caterpillar
ECF-3; Cummins CES 20081; Deutz DQC IV-10 LA; IVECO TLS E6 (spełnia wymagania);
MACK EO-O Premium Plus; MAN M3477, M3677; MB-Approval 228.51; MTU Cat.3.1;
Renault Truck RLD-3; Scania LDF-4; Volvo VDS-4
Wła¶ciwo¶ci
i korzy¶ci
- Oszczędno¶ć paliwa. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii
Shell olej Rimula Ultra zapewnia obniżenie zużycia paliwa bez
zmniejszenia poziomu ochrony i trwało¶ci silnika w porównaniu z
olejami o wyższej lepko¶ci jak SAE 15W-40, SAE 10W-40 i SAE
10W-30.
- Redukcja kosztów utrzymania. Shell Rimula Ultra spełnia wymagania
norm dla wydłużonych przebiegów najnowszych silników, spełniaj±cych
wymagania norm Euro 6 oraz starsze generacje silników, umożliwiaj±c
operatorom flot optymalizację przegl±dów i redukcję kosztów obsługi.
- Kompatybilno¶ć z systemami emisji spalin. Nowoczesna formulacja
niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu elementów układów
wydechowych, umożliwiaj±c utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z
prawem i wpływaj±c na obniżenie zużycia paliwa.
- Niskie zużycie, mała ilo¶ć osadów. Unikalna
technologia dodatków zapewnia wysoki poziom czysto¶ci tłoków tak ważny dla
trwało¶ci silników.