• Brak
Shell Rimula R6 M 10W-40 (55L)
search

Shell Rimula R6 M 10W-40 (55L)

1 560,09 zł
Brutto
Ilość
Brak

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Nazwa produktu: Shell Rimula R6 M 10W-40

Zastosowanie

Syntetyczny olej zapewniający doskonałą ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla. Olej zapewniający oszczędność paliwa, obniżenie emisji spalin i najdłuższe przebiegi między wymianami w silnikach konstrukcji europejskiej. Dla silników EURO 4 i EURO 5 nie wyposażonych w filtry cząstek stałych.

Olej Shell Rimula R6M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro 2, Euro 3 i niektórych silników spełniających normę Euro 4 i 5. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej.

Spełnione normy i specyfikacje

ACEA E7, E4; API CI-4; Caterpillar ECF-2; Cummins CES 20078; Deutz DQC IV-10; spełnia IVECO T3 E4; MAN M3277, M3377; MB-Approval 228.5; MTU Category 3; Renault Trucks RLD 2; Volvo VDS-3; Jaso DH-1

Skuteczniejsza ochrona

Olej Shell Rimula R6M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, osadami i zużyciem, dłuższe okresy między wymianą oleju oraz posiada aprobaty wiodących producentów silników europejskich  jak Volvo, Renault, DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack oraz wielu japońskich producentów silników

Skuteczniejsze działanie dodatków

Zastosowanie technologii syntetycznego oleju bazowego w połączeniu ze specjalną technologią dodatków zapewnia większą skuteczność kluczowych składników dodatkowych oleju. Atutem oleju Shell Rimula R6M jest właśnie skuteczniejsza aktywacja dodatków, co przekłada się na wyższą skuteczność oleju silnikowego. Testy laboratoryjne wykazały nawet o 30% większą efektywność pod względem zapobiegania utlenianiu i znacznie wyższą odporność na gęstnienie powodowane przez sadzę.

000249

Opis

Nazwa produktu
Shell Rimula R6 M 10W-40
Opakowanie
55 L
Zastosowanie
olej silnikowy
Klasa lepkości SAE
10W-40
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
858
Wskaźnik lepkości
153
Specyfikacja
ACEA E7
API CF
Normy
Cummins CAE 20072
Deutz. DQC IV-10
E4
MAN M3277
MB 228.5
MTU Category 3
Mack EO-M Plus
Renault Trucks RXD
Volvo VDS-3
spełnia IVECO T3 E4
Temperatura zapłonu COC°C minimum
240
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
90.00
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
13.60
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.