- Brak
Shell Rimula R6 M 10W-40 (55L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Rimula R6 M 10W-40
Zastosowanie
Syntetyczny olej zapewniający doskonałą ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla. Olej zapewniający oszczędność paliwa, obniżenie emisji spalin i najdłuższe przebiegi między wymianami w silnikach konstrukcji europejskiej. Dla silników EURO 4 i EURO 5 nie wyposażonych w filtry cząstek stałych.
Olej Shell Rimula R6M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro 2, Euro 3 i niektórych silników spełniających normę Euro 4 i 5. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej.
Spełnione normy i specyfikacje
ACEA E7, E4; API CI-4; Caterpillar ECF-2; Cummins CES 20078; Deutz DQC IV-10; spełnia IVECO T3 E4; MAN M3277, M3377; MB-Approval 228.5; MTU Category 3; Renault Trucks RLD 2; Volvo VDS-3; Jaso DH-1
Skuteczniejsza ochrona
Olej Shell Rimula R6M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, osadami i zużyciem, dłuższe okresy między wymianą oleju oraz posiada aprobaty wiodących producentów silników europejskich jak Volvo, Renault, DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack oraz wielu japońskich producentów silników
Skuteczniejsze działanie dodatków
Zastosowanie technologii syntetycznego oleju bazowego w połączeniu ze specjalną technologią dodatków zapewnia większą skuteczność kluczowych składników dodatkowych oleju. Atutem oleju Shell Rimula R6M jest właśnie skuteczniejsza aktywacja dodatków, co przekłada się na wyższą skuteczność oleju silnikowego. Testy laboratoryjne wykazały nawet o 30% większą efektywność pod względem zapobiegania utlenianiu i znacznie wyższą odporność na gęstnienie powodowane przez sadzę.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Rimula R6 M 10W-40
- Opakowanie
- 55 L
- Zastosowanie
- olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE
- 10W-40
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 858
- Wskaźnik lepkości
- 153
- Specyfikacja
- ACEA E7
API CF - Normy
- Cummins CAE 20072
Deutz. DQC IV-10
E4
MAN M3277
MB 228.5
MTU Category 3
Mack EO-M Plus
Renault Trucks RXD
Volvo VDS-3
spełnia IVECO T3 E4 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 240
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 90.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 13.60