„Aktywnie Zabezpieczający” olej Shell Rimula R6LME cechuje zastrzeżona
technologia dodatków "low-SAPS" wzmocniona nowoczesnym,
unikalnym pakietem przeciwzużyciowym. Zabezpieczająca moc jest dodatkowo
pobudzana zastosowaniem syntetycznego oleju bazowego,
wzmacniającego aktywność dodatków, zabezpieczając dzięki niskiej klasie
lepkości oszczędność zużycia paliwa bez wpływu na trwałość silnika. Kluczowymi
korzyściami są; kompatybilność z montowanymi w układach wydechowych systemami
ograniczenia emisji zanieczyszczeń, możliwość wydłużenia przebiegów między
wymianami oraz zmniejszenia zużycia paliwa. Specjalnie odpowiednie dla
pojazdów Euro 4, 5, 6.
Zastosowania
Zastosowania w ruchu drogowym. Szczególnie przydatny dla szerokiego
zakresu przewozów samochodami ciężarowymi i zastosowań przewozowych
w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń
firm Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo i innych. Specjalnie
odpowiedni dla flot mieszanych z silnikami spełniającymi wymagania normy
ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 2,3,4,5 i Euro
6.
Unikalny pakiet dodatków przeciwzużyciowych umożliwia spełnienie
wysokich wymagań zabezpieczenia przed zużyciem większości
silników europejskich, amerykańskich i japońskich.
Zastosowanie w silnikach o niskiej emisji. Olej Shell Rimula R6LME spełnia
najnowsze wymagania większości producentów silników spełniających
wymagania normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4,5 i
6 oraz przewyższa parametrami eksploatacyjnymi
wymagania specyfikacji takich jak ACEA E6 i E7. Nowoczesna
formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu
katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na
poziomie zgodnym z prawem i wpływając na obniżenie zużycia
paliwa.
Spełniane normy i specyfikacje
ACEA E6, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC IV-10 LA; IVECO TLS
E6 (spełnia wymagania); MACK EO-N; MAN M3477, M3271-1;
MB-Approval 228.51; Renault Truck RLD-2; Scania Low Ash; Volvo
VDS-3
006187
13 Przedmioty
Opis
Nazwa produktu
Shell Rimula R6 LME 5W-30
Opakowanie
5 L
Zastosowanie
olej silnikowy
Klasa lepkości SAE
5W-30
Gęstość w temp. 15°C kg/m3
847
Wskaźnik lepkości
181
Specyfikacja
ACEA E6
Normy
3677
Cummins CES 20077
Deutz DQC IV-10 LA
E7
MACK. EO-N
MAN M 3477
MB 228.51
Renault Truck. RLD-2
Volvo. VDS-3
spełnia IVECO TLS E6
Temperatura zapłonu COC°C minimum
232
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
66.90
Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
12.13
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Czy jesteś pewien, że chcesz zgłosić ten komentarz?
Zgłoszenie wysłane
Twój komentarz został wysłany i będzie widoczny po zatwierdzeniu przez moderatora.
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twój komentarz został dodany i będzie widoczny jak tylko zatwierdzi go moderator.