Shell Rimula R6 LME 5W-30 (5L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: RIMULA R6 LME 5W-30
„Aktywnie Zabezpieczający” olej Shell Rimula R6LME cechuje zastrzeżona technologia dodatków "low-SAPS" wzmocniona nowoczesnym, unikalnym pakietem przeciwzużyciowym. Zabezpieczająca moc jest dodatkowo pobudzana zastosowaniem syntetycznego oleju bazowego, wzmacniającego aktywność dodatków, zabezpieczając dzięki niskiej klasie lepkości oszczędność zużycia paliwa bez wpływu na trwałość silnika. Kluczowymi korzyściami są; kompatybilność z montowanymi w układach wydechowych systemami ograniczenia emisji zanieczyszczeń, możliwość wydłużenia przebiegów między wymianami oraz zmniejszenia zużycia paliwa. Specjalnie odpowiednie dla pojazdów Euro 4, 5, 6.
Zastosowania
- Zastosowania w ruchu drogowym. Szczególnie przydatny dla szerokiego zakresu przewozów samochodami ciężarowymi i zastosowań przewozowych w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń firm Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo i innych. Specjalnie odpowiedni dla flot mieszanych z silnikami spełniającymi wymagania normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 2,3,4,5 i Euro 6.
- Unikalny pakiet dodatków przeciwzużyciowych umożliwia spełnienie wysokich wymagań zabezpieczenia przed zużyciem większości silników europejskich, amerykańskich i japońskich.
- Zastosowanie w silnikach o niskiej emisji. Olej Shell Rimula R6LME spełnia najnowsze wymagania większości producentów silników spełniających wymagania normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4,5 i 6 oraz przewyższa parametrami eksploatacyjnymi wymagania specyfikacji takich jak ACEA E6 i E7. Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i wpływając na obniżenie zużycia paliwa.
Spełniane normy i specyfikacje
ACEA E6, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC IV-10 LA; IVECO TLS
E6
(spełnia wymagania); MACK EO-N; MAN M3477, M3271-1;
MB-Approval
228.51; Renault Truck RLD-2; Scania Low Ash; Volvo
VDS-3
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Rimula R6 LME 5W-30
- Opakowanie
- 5 L
- Zastosowanie
- olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE
- 5W-30
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 847
- Wskaźnik lepkości
- 181
- Specyfikacja
- ACEA E6
- Normy
- 3677
Cummins CES 20077
Deutz DQC IV-10 LA
E7
MACK. EO-N
MAN M 3477
MB 228.51
Renault Truck. RLD-2
Volvo. VDS-3
spełnia IVECO TLS E6 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 232
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 66.90
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 12.13