Nazwa
produktu: Shell Rimula Ultra 5W-30
Syntetyczny
olej do wysokoobci±żonych silników Diesla. Olej Shell
Rimula Ultra to olej w technologii niskopopiołowej
"Low-SAPS" zawieraj±cy unikalny pakiet dodatków
przeciwzużyciowych. Ochronna moc została zwiększona dzięki użyciu syntetycznego
oleju bazowego, który umożliwia wydłużenie interwałów wymiany i oszczędno¶ć
paliwa. Może być stosowany w pojazdach spełniaj±cych normy
emisji spalin Euro 4, 5, 6.
Główne
zastosowania
- Transport drogowy. Odpowiedni dla wielu pojazdów wykorzystywanych
do transportu drogowego i innych zastosowań
przewozowych w nowoczesnych pojazdach
niskoemisyjnych. Dogodny do stosowania dla flot składaj±cych się z
różnorodnych pojazdów z silnikami spełniajacymi wymagania norm ograniczeń
emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5 i Euro
6.
Specyfikacje
i dopuszczenia
ACEA
E6, E7, E9; API CJ-4, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; Jaso DH-2; Caterpillar ECF-3;
Cummins CES 20081; Deutz DQC IV-10 LA; IVECO TLS E6 (spełnia wymagania); MACK
EO-O Premium Plus; MAN M3477, M3677; MB-Approval 228.51; MTU Cat.3.1; Renault
Truck RLD-3; Scania LDF-4; Volvo VDS-4
Wła¶ciwo¶ci
i korzy¶ci
- Oszczędno¶ć paliwa. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii
Shell olej Rimula Ultra zapewnia obniżenie zużycia paliwa bez zmniejszenia
poziomu ochrony i trwało¶ci silnika w porównaniu z olejami o wyższej lepko¶ci
jak SAE 15W-40, SAE 10W-40 i SAE 10W-30.
- Redukcja kosztów utrzymania. Shell Rimula Ultra spełnia wymagania
norm dla wydłużonych przebiegów najnowszych silników, spełniaj±cych wymagania
norm Euro 6 oraz starsze generacje silników, umożliwiaj±c operatorom flot
optymalizację przegl±dów i redukcję kosztów obsługi.
- Kompatybilno¶ć z systemami emisji spalin. Nowoczesna formulacja
niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu elementów układów
wydechowych, umożliwiaj±c utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i
wpływaj±c na obniżenie zużycia paliwa.
- Niskie zużycie, mała ilo¶ć osadów. Unikalna technologia
dodatków zapewnia wysoki poziom czysto¶ci tłoków tak ważny dla trwało¶ci
silników.