Shell Spirax S6 TXME (20L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Spirax S6 TXME (dawniej Donax TDS)
Zastosowanie
Shell Spirax S6 TXME to najnowszej technologii olej przekładniowo – hydrauliczny typu UTTO “Universal Tractor Transmission Oil” zaprojektowany by zapewnić znakomite właściwości smarne w układach przekładniowych, hydraulicznych, układach z mokrymi hamulcami oraz innych pomocniczych układach montowanych w maszynach i pojazdach rolniczych jak też drogowych.
Cechuje się wybitnymi własnościami stabilności lepkościowo – temperaturowej i odporności na utlenianie.
Specyfikacje i dopuszczenia
API GL-4; Ford M2C-134D; New Holland FNHA-2-C.201.00; AGCO 821 XL; JDM-J20C; Massey-Ferguson CMS M1145, M1143, M1141, M1135; Volvo 97303: 018, WB 101; Caterpillar TO-2; ZF TE-ML 03E, 05F, 17E, 21F; Case MS 1207, MS1209 - spełnia wymagania
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Spirax S6 TXME
- Poprzednia nazwa produktu
- Shell Donax TDS
- Opakowanie
- 20 L
- Zastosowanie
- olej przekładniowy
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 872
- Wskaźnik lepkości
- 151
- Specyfikacja
- API GL-4
- Normy
- AGCO 821 XL
Case MS 1207
Caterpillar TO-2
Ford M2C-134D
JDM-J20C
M1135
M1141
M1143
MS1209 - spełnia wymagania.
Massey-Ferguson CMS M1145
New Holland FNHA- 2-C.201.00
Volvo 97303. 018
WB 101 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 226
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 64.38
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 10.40