Shell Rimula R4 L 15W-40 (20L)
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Nazwa produktu: Shell Rimula R4 L 15W-40
Zastosowania
- Olej mineralny z dodatkami niskopopiołowymi „Low SAPS” zapewniający znakomite smarowanie i ochronę wysokoobciążonych silników Diesla dużej mocy produkcji europejskiej, amerykańskiej i japońskiej, stosowanych w transporcie drogowym i maszynach roboczych.
- Olej Shell Rimula R4L jest zalecany do wiekszosci typów silników o emisji zanieczyszczen na poziomie Euro 4, 3, 2 oraz US 2002.
Spełniane normy i specyfikacje
API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN; ACEA E9, E7; Allison TES
439;
Caterpillar
ECF-3, ECF-2; Cummins CES 20086, 20081; CNH MAT 3521,
3522
(spełnia wymagania); Detroit Fluids Specification (DFS)
93K222,
93K218; Deutz DQC III-10 LA; MAN M 3775; Ford
WSS-M2C171-F1;
MB-Approval 228.31; MTU Category 2.1; JASO DH-2; IVECO T2 E7
(spełnia
wymagania); Volvo VDS-4.5, VDS-4; Mack EOS-4.5, EO-O Premium Plus;
Renault Truck RLD-3
„Aktywnie Zabezpieczajacy” olej Shell Rimula R4L zawiera wysokiej jakości unikalne dodatki, związki chemiczne specjalnie opracowane dla pewnego zabezpieczania przy ciągle zmieniających się wymaganiach nowoczesnych silników podczas ciężkich warunków jazdy. To unikalna technologia pozwalajaca ulepszonemu systemowi wielu różnych dodatków adaptować się do aktualnych warunków – wysokich temperatur tłoków, maksymalnych obciążeń prowadnic, zaworów. Pozwala na usuwanie szkodliwych osadów i sadzy, zapewnia odpowiednią lepkość i doskonałe zabezpieczenia współpracujacych części przed zużyciem. Jeden olej dla flot posiadajacych mieszany tabor wysokoobciażonych silników Diesla.
Korzyści eksploatacyjne
- Doskonałe zabezpieczenie silników. Zastrzeżona formulacja oleju Shell Rimula R4L zapewnia doskonałe dyspergowanie sadzy, zabezpieczenie przed zużyciem i jego wyjatkową trwałość w nowoczesnych silnikach.
- Najlepsze parametry we wszystkich zastosowaniach. Olej Shell Rimula R4L został przetestowany i sprawdzony w rzeczywistych zastosowaniach od najostrzejszych warunków pracy w górnictwie i przemyśle budowlanym po dalekobieżne przewozy w najostrzejszych warunkach klimatycznych.
- Doskonała czystość silnika. Kombinacja aktywnych dodatków zapewnia wysoką czystość silnika i zabezpiecza przed tworzeniem się osadów na tłokach przewyższajac wysokie wymagania wiekszosci producentów.
Opis
- Nazwa produktu
- Shell Rimula R4 L 15W-40
- Opakowanie
- 20 L
- Zastosowanie
- olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE
- 15W-40
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3
- 883
- Wskaźnik lepkości
- 142
- Specyfikacja
- ACEA E9
API CJ-4 - Normy
- 71
72
77
CF
CF-4
CG-4
CH-4
CI-4
CI-4+
Caterpillar ECF-2
Cummins CES 20081
DDC. 93K218
Deutz DQC-III-10 LA
E7
ECF-3
JASO DH-2
MAN M 3575
MB 228.31
MTU Catagory 2.1
Mack. EO-O Premium Plus
Renault
spełnia IVECO T2 E7 - Temperatura zapłonu COC°C minimum
- 227
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 40°C
- 115.00
- Lepkość kinematyczna mm²/s (cSt) w temp. 100°C
- 15.30